Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében.
Hibás teljesítés
Ügyfelünk mobil internet szolgáltatásra vonatkozó szerződést kötött, majd az eredeti szerződésben megadott lakcíméről elköltözött pár száz méterrel messzebb. A szolgáltatás az új lakhelyen teljesen használhatatlanná vált, mivel nem lehetett a weboldalakat megközelítőleg fél órás várakozás után sem megnyitni.
Régebben, mikor vásárolni indultunk, leginkább a közért, a piaccsarnok volt a célpont, azonban manapság már sok esetben legszívesebben az íróasztal mögül intézzük a vásárlást.
A közelmúltban történt tragédiát követően a Kormány azonnal intézkedett és megalkotta a szórakozóhelyek biztonságáról szóló rendeletét, amely már márciusban hatályba is lépett.
A szolgáltatók kiemelten ellenőrzik a fogyasztóknál kihelyezett mérőóráik épségét és azok megfelelő használatát, tekintettel arra, hogy az utóbbi időben megemelkedett azon fogyasztók köre, akik az órák manipulálásával próbálják csökkenteni a szolgáltatásért fizetendő díjat.
Gyermekkorunkra visszagondolva, sokunknak a Húsvét ünnepéhez hozzátartozott a csibe, a kiskacsa, vagy a nyuszi is. Emlékszem, majd meg vesztem volna egy-egy nyusziért, és nem értettem gyerek fejjel, hogy a szüleim miért nem vettek nyuszit nekem Húsvétra.
Ügyfelünk mászófalat vett igénybe sportolás céljából. A mászófal üzemeltetője elhanyagolta az eszközöket és nem gondoskodott arról, hogy megfelelő szakszemélyzet felügyelje a mászókat.
Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.
Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben.
Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.