Ügyfelünk egyeztetett a szolgáltatóval, majd ennek eredménytelensége után fordult hozzánk.
A szolgáltatót felszólítottuk álláspontja felülvizsgálatára és a szolgáltatás hibátlan helyreállítására, illetőleg az elmúlt időszakra vonatkozóan megfelelő kompenzáció nyújtására. Amennyiben pedig műszakilag lehetetlen a javulást elérni, a hűségidőszakkal érintett szerződés kötbér és egyéb igény nélküli megszüntetését kértük, mivel Ügyfelünk a szolgáltatás díját mindvégig befizette. Levelünket követően a szolgáltató a szerződést kötbér és egyéb igény követelése nélkül megszüntette, majd jóváírt Ügyfelünk részére négyhavi előfizetési díjat.
Elérhetetlen internet
Ügyfelünk mobil internet szolgáltatásra vonatkozó szerződést kötött, majd az eredeti szerződésben megadott lakcíméről elköltözött pár száz méterrel messzebb. A szolgáltatás az új lakhelyen teljesen használhatatlanná vált, mivel nem lehetett a weboldalakat megközelítőleg fél órás várakozás után sem megnyitni.