Elérhetetlen internet

Ügyfelünk mobil internet szolgáltatásra vonatkozó szerződést kötött, majd az eredeti szerződésben megadott lakcíméről elköltözött pár száz méterrel messzebb. A szolgáltatás az új lakhelyen teljesen használhatatlanná vált, mivel nem lehetett a weboldalakat megközelítőleg fél órás várakozás után sem megnyitni.

Ügyfelünk egyeztetett a szolgáltatóval, majd ennek eredménytelensége után fordult hozzánk. 
A szolgáltatót felszólítottuk álláspontja felülvizsgálatára és a szolgáltatás hibátlan helyreállítására, illetőleg az elmúlt időszakra vonatkozóan megfelelő kompenzáció nyújtására. Amennyiben pedig műszakilag lehetetlen a javulást elérni, a hűségidőszakkal érintett szerződés kötbér és egyéb igény nélküli megszüntetését kértük, mivel Ügyfelünk a szolgáltatás díját mindvégig befizette. Levelünket követően a szolgáltató a szerződést kötbér és egyéb igény követelése nélkül megszüntette, majd jóváírt Ügyfelünk részére négyhavi előfizetési díjat.