Vélemények

Az alábbi sorokban ügyfeleink véleményét olvashatják, valamint olyan megtörtént eseteket, amelyeket ők maguk mesélnek el.


Hihetetlenül boldoggá tettek! El sem hiszem! Nem lehet elmondani, mennyire hálás vagyok, és köszönettel elfogadom az Önök ajánlatát.
Szeretném megköszönni Önnek, Judit, hogy folyamatosan kiemelkedő szakmai felkészültséggel állt helyt a tárgyalásokon, illetve a háttérmunkában! Emellett hálásan köszönöm a közbenjárását ehhez az ajánlathoz! Kérem, amennyiben lehetséges, adjon nekem pár perc lehetőséget valamelyik napon az ügyfélfogadási időben arra, hogy ezt személyesen is megköszönjem Önnek.
– budapesti ügyfelünk




Köszönöm a gyors intézkedést! Továbbra sem csalódtam Önökben. Ismét megerősítést kaptam, hogy a legjobb döntés az Önök ügyfelének lenni.
– budapesti ügyfelünk




Úgy érzem, mintha a versenypályán haladnék előre, és Ön is ott lenne a pálya szélén, és drukkolna, biztatna ezerrel! Hála érte!
A mai rohanó világban az emberség az, ami nagyon sokszor elveszik… el nem tűnik, ott van… mégis hajlamosak vagyunk átgázolni másokon. Szerencsére rengeteg ellenpélda van, és én igyekszem ezekre fókuszálni az életben! 🙂 A szerződésen kívül sok minden egyéb történik az életemben, és ha bármi kérdésem van, akkor biztosan Önt fogom személyesen keresni a DAS-nél! LinkedIn-en meg is találtam, de nem tudtam bejelölni valamiért. Köszönöm még egyszer a jogi tanácsadást és az azon keresztül áramló szeretetet!
– mosonmagyaróvári ügyfelünk



Parkolás közben tették tönkre az autómat

Egyik nap, mikor kinéztem az ablakon, láttam amint egy autós, parkolás közben nekitolat gépjárművemnek, majd elhajt.
Dühömben és tehetetlenségemben azt sem tudtam, mit csináljak. Ekkor jutott eszembe a D.A.S. Azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ilyen esetben mit tegyek. A jogászhölgy megnyugtatott és elmondta, hogy mit tegyek. Feltett kérdéseimre adott magabiztos és határozott válaszai megnyugtattak, hogy nem reménytelen az eset, és van lehetőség a káromat érvényesíteni a biztosító felé. Így is lett. A biztosító végül megfizette a kárt, az ügy sikeresen zárult.
A D.A.S. nélkül az ügyből nem lett volna más, csak, hogy kidühöngöm magam, és más ötlet híján saját költségemre javíttatom meg az autómat.
Örülök, hogy van D.A.S. biztosításom és nyugodt lehetek, hogy az ilyen esetekben van kire számítanom.
– Zsolnay Gábor, Budapest


Veszélyes hivatás

2004. július 21-én betörtek lakásunk garázsába, ahonnan eltulajdonították a motorkerékpáromat.
A motoron volt casco, és a D.A.S.-nél is kötöttem rá biztosítást. A biztosító nem akart fizetni, azt állították, hogy nem én vagyok az első tulajdonos, pedig erről volt igazolás is, szóval nem akartak fizetni. Ekkor vettem fel a kapcsolatot a D.A.S.-szal, nekik köszönhetően a biztosító hamarosan fizetett. Azt még hozzá kell tennem, hogy nagyon kedvesek és udvariasak voltak velem a D.A.S. Biztosító munkatársai, ami manapság nagyon ritka a biztosítótársaságoknál. Köszönöm munkájukat!
– Szalay András, Érd


Problémás casco

Tudni kell rólam, hogy én a D.A.S. munkatársa vagyok, mint tanácsadó. Egy pénteki nyári napon a tárgyalás befejeztével távoztam a házból.
Két háznak a közös udvarában a kutya hátulról megtámadva kiharapta az 1 napos öltönyöm nadrágját.
Szerencsére bennem nem esett kár. Persze egyből szóltam a szomszédnak, a kutya tulajdonosának. Ő szólt a férjének, aki elég lazán vette a dolgokat – nem az ő dolguk lett volna a kutyát bezárni. Erre felhívtam a jogi osztályt, hogy mit kell ilyenkor tenni. Feljelenteni – idegességemben még ez se jutott eszembe. A rendőrök is megmondták a tulajdonosnak, hogy ki kell fizetni az öltönyt. Erre azt válaszolta: Nem fizet, inkább pereskedik! Erre én: Ha annyira akarja! Nem tudja mivel foglalkozom én…! A rendőrségi jelentés megérkezése után a jogi osztály szerint írtam egy felszólítást CS. J. Úrnak.
Erre Gyula egyik ismert ügyvédjétől “érdekes” levelet kaptam: “… Ön nyári időszakban öltönyben közlekedett volna, és az eb, a már hivatkozott öltönyt tette volna tönkre… ügyfelem vitatni kénytelen”; “vállalja a javítás költségének teljes körű kifizetését”. Erre Dr. Szabó Enikő ügyvédnő nagyon jó válaszlevelet küldött a már említett tulajdonosnak. 1 hét múlva jött a telefon a jogi osztálytól, hogy CS. J. Úr felhívta őket és nem akar pereskedni, inkább fizet. Következő nap már a postás hozta is az öltöny teljes árát.
Utólag örülök, hogy ez megtörtént velem, mert munkatársként és ügyfélként is tudom, hogy mennyire ügyfélbarát és segítőkész a cégem. Külön köszönöm a jogi osztály és Dr. Szabó Enikő ügyvédnő segítségét.
– Ipacs Norbert, Gyula


A D.A.S.-nek híre van

Alig három perce álltunk, amikor egy autó egy időközben megüresedő helyre bekanyarodva, majd onnan kitolatva próbált megfordulni az igen szűk helyen.
Ennek az lett a vége, hogy a forgolódó autó jobb hátulja találkozott a mi autónk bal hátsó ajtajával…
Gondoltuk, mindenkinek jobb, legalábbis kevésbé macerás, ha megegyezünk, kifizetik a kárt, és el van felejtve az egész. Mondták, hogy most nincs náluk pénz, menjünk el holnap hozzájuk, ott majd odaadják. Másnap a férjem egy rendőr barátjával elment a megadott címre, … onnan pedig a rendőrségre feljelentést tenni, mert természetesen nem fizettek.
A rendőrségi eljárás során kiderült, hogy az autóra nem fizettek kötelező biztosítást, nem azoknak a tulajdona, akik ott voltak vele, nem ismerték a sofőrt, akinek mellesleg nem volt jogosítványa. Így saját biztosítónk vette fel a kárt és a kárigényt továbbította a MABISZ felé. Azt tudtuk, hogy a MABISZ nem fog hamar fizetni. Egymás után küldözgették a leveleket, hogy az ügy folyamatban van, de hol ilyen hol olyan irat hiányára hivatkozva nem fizettek. … Ekkor már kb. fél éve húzódott az ügy. Elfogyott a türelem, így párom közölte a vonal túlsó végén beszélő emberrel: Rendben, akkor ettől a pillanattól a D.A.S. ügyvédeivel fognak tárgyalni az ügyben. … Még aznap délután érkezett egy sms a férjem telefonjára, hogy az összeget átutalták. Bár, mint kiderült a D.A.S.-nek közvetlenül nem, csak közvetve volt köze az ügyhöz, tulajdonképpen mégis az Ő közbenjárásukkal jutottunk majd félév után a pénzünkhöz. Tanulság az esetből – legalábbis számomra: A D.A.S.-nek híre van!
– Belényesi Lívia, Pécs


100 ideges és 1 nyugodt ember

2005. szeptember 21-én reggel egy automata parkolóházban hagytam az autómat. Ez egy olyan rendkívül modern szerkezet, ahol egy boxban parkolom le a járművet…
… és egy számítógépes rendszer elrejti valahova a föld alá, majd amikor elvinném, újra előhozzák onnan.Ez első ránézésre nagyon jó ötletnek tűnt, hiszen a belvárosban egy nagyon biztonságos helyen hagytam az autómat. … Amikor visszaértem már mintegy 30 ember várakozott az autójára.Mint megtudtam műszaki hiba miatt a rendszer nem tudta kiadni az autókat. Több mint 100 autó rekedt a parkolóházban. … Voltak akik az üzemeltetőt szidták, voltak akik felajánlották segítségüket a rendszer javításához. Én felhívtam a D.A.S.-t. Szerda este 7-kor teljesen pontos eligazítást kaptam, mit kell tennem: Vetessek fel jegyzőkönyvet a történtekről. … Ha gond van, ezek alapján később a D.A.S. tudja intézni az ügyemet.A diszpécserpultnál szerencsére nagyon korrekten álltak a dologhoz. Első kérésemre már kaptam is a jegyzőkönyvet, … majd hívtak nekem egy taxit, ami hazahozott Nagykanizsára. … Jó, hogy biztos lehettem abban, hogy szükség esetén lesz aki intézkedik az ügyemben. Így bárki említette, hogy majd bottal üthetem a pénzem nyomát – “van jogvédelmi biztosításom” – válaszoltam. … Rájöttem, hogy a D.A.S. akkor is jól jön a családban, ha nincs szükség komoly problémák megoldására.
– Fata László, Nagykanizsa


Barátom története

2004-ben kötöttünk először önöknél biztosítást, akkor még csak a család gépjárművére, azóta már családjogi komplex biztosításunk van.
Igazából azonban nem is teljesen velünk kapcsolatos a történetem. Amióta van biztosításunk szinte minden barátomnak ajánlgatom, hogy milyen jó dolog is ez a mai világban.
Így történt, hogy egy nagyon jó barátom hosszas töprengés után persze, de rászánta magát, hogy kössön a frissen vásárolt használt gépjárművére D.A.S.-os biztosítást is. Kb. fél évre rá, észrevette, hogy az autó jobb eleje kezd rozsdásodni. Gondolta semmi gond hiszenaz átrozsdásodásra még garanciális volt az akkor 3 éves gépkocsija. Igen ám, de a szervizben mindenféle indokkal, úgymint “biztos törött volt” stb. szó szerint elhajtották. Amikor mesélte nekem a történetet akkor én megkérdeztem tőle, hogy miért nem hívja fel a jogi vonalat, hogy hátha van erre valami megoldás. Volt is.
A D.A.S. írt egy levelet a hivatalos márkaszerviznek, mire két héten belül berendelték a barátomat, és díjmentesen kijavították a kárt. Bár nekem még csak apró jogi tanácsokban voltak segítségemre, de köszönöm ezt a megnyugtató érzést amit önök biztosítanak nekünk, ügyfeleknek a mai – jogi útvesztőkkel teli – világban.
– Kazup Zsolt


A D.A.S. matrica hatalma

Németországban dolgozom így sokat vagyok úton. Egyik vasárnap, mikor mentem vissza Németországba, akkor történt velem az alábbi eset:
Már Ausztriában autóztam az A1-es autópályán, Passau-tól kb. még 40 km-re. Elbeszélgettünk az autóban amikor észrevettem a leállósávban a rend őreinek autóját. Rögtön ránéztem a km órámra, a sebességem 145 km/h volt. Gondoltam, már úgyis mindegy így inkább a gázra léptem, hogy hátha nem jönnek utánam.
Egy ideig nem is láttam őket a visszapillantó tükörben, de aztán előkerültek és megállítottak. Meglátták a magyar rendszámú autómat és egymás között már szidtak is (azt tudni kell, hogy én is jól beszélek németül, mivel tolmácsként is dolgozom).
Rájuk köszöntem és megkérdeztem tőlük, hogy: Valami gond van uraim? – Van ám! – mondták ők rögtön. Elkérték a forgalmi engedélyemet és a jogosítványomat, majd kijelentették, hogy bevisznek a rendőrségre, mivel nem vagyok beszámítható. Kérdésemre kiderült, hogy erre abból következtettek, hogy mikor megláttam a rendőrautót nem lassítottam, hanem még a gázra léptem.
Kérdezték hová megyek, én elmondtam. Kérték, hogy nyissam ki a csomagtartót. És itt történt meg a CSODA!! Meglátták a hátsó szélvédőn a D.A.S. matricát. Belenéztek a csomagtartóba, visszaadták a papírjaimat és mondták, hogy fizessek 40 Euro büntetést azzal a címszóval, hogy nem volt bekötve a biztonsági övem. Persze még mondták mellé, hogy ejnye-bejnye és hogy többet ilyen ne forduljon elő.
Azóta persze jobban odafigyelek a sebességemre az osztrák autópályán.
– Szűcs Mihály


A D.A.S. biztonságot kínál és bátorságot ad!

Egy 14 éves Opel Corsa-m van, 2006 tavaszán vásároltam. Mindig márkaszervizbe viszem és mindig ugyanoda. 2007 tavaszán jeleztem, hogy a motortérben hűtővíz-szivárgás van.
Megvizsgálták, megállapították, hogy bizonyos tömítéseket ki kell cserélni. … A csere után a szivárgás nem szűnt meg,viszont annyira vészesnek sem tűnt. Pár hónap múlva mikor olajcserére bevittem az autót, jeleztem ismét a hibát. Akkor egy másik tömítést cseréltek ki.
Csak nem szűnt meg a szivárgás. 2007 szeptemberében ismét bevittem az autót olajcserére (…). Most is jeleztem, hogy hűtővíz-szivárgás van a motortérben. Megvizsgálták és közölték, hogy a gyertya mellett egy alkatrész megrepedt (a hengerfej), ezért szivárog.Természetesen kijavítják, viszont a munkadíj miatt sokba fog kerülni. Ugyanis a tavasszal végrehajtott munkát (tömítések cseréje) ismét végre kell hajtani, azzal a különbséggel, hogy a tömítések alatt található alkatrészt is kicserélik.
Ez már sok volt, itt elszakadt a cérna. … A szerviz vezetője arra hivatkozott, hogy a futott kilométerek miatt elképzelhető, hogy ez egy új hiba. Ebben nem értettem egyet vele, hiszen én ugyanazt a tünetet jeleztem a szerviznek mind a három alkalommal.
Mikor már úgy tűnt, hogy nem tudunk megegyezni, megemlítettem, hogy az autóm ablakán lévő DAS matrica azt jelzi, hogy DAS jogbiztosításom van. És véleményem szerint olcsóbban megússza a szerviz, ha az általam javasolt egyezséget elfogadja, mintsem, ha én, a DAS segítségével, jogi úton hajtanám be ugyanezt a díjat. … Ez esetben a DAS név kb. 70.000 Ft-nak megfelelő munka- és alkatrész díjának megtakarítását hozta. Viszont ha, nem lett volna DAS biztosításom, nem hiszem, hogy sikerrel jártam volna. De az is lehet, hogy nem is mertem volna ezt megtenni. A reklamációm süket fülekre talált volna, és végül valószínűleg le kellett volna nyelnem a mérgem és a többletköltséget.
És ami még fontos, ez az összeg több mint az éves DAS biztosítási díjam. Így azt is mondhatom, hogy a DAS jogbiztosításba fektetett összeg is messzemenően megtérült.
– Bajka Botond


A győztes meccs

A 2006-os labdarúgó világbajnokság egyik mérkőzését néztem meg a helyszínen, a müncheni stadionban.
Videókamerámmal együtt szerettem volna bejutni a meccsre, de sajnálatomra közölték, hogy nem vihetem be a stadionba.
Köteleztek arra, hogy az e célra felállított konténerszerű, alkalmi megőrzőhelyen adjam le megőrzésre, és a mérkőzés után visszakapom a megőrző cédula ellenében. A meccs után azonban hiába jelentkeztem sorszámmal a leadás helyén, a kamerámat nem találták, ki tudja, hová keveredett. Felvették a jegyzőkönyvet, és már itthon, Magyarországon kártérítési igényemmel jelentkeztem a megadott telefonszámon. Fél évig húzódott az ügy, ígérgettek, kifogásokat kerestek, végül közölték, hogy a leadott tárgyért nem vállaltak felelősséget, semmiféle kártérítésre nem tarthatok igényt.
Ezután fordultam segítségért a D.A.S.-hez. Tájékoztattak, hogy mivel külföldi cégről van szó, sajnos nem tudnak jogilag eljárni, viszont abban tudnak segíteni, hogy küldjenek nekik egy felszólítást, és reménykedjünk a pozitív végeredményben.
Így is történt, és néhány héten belül megérkezett számlámra a kártérítés összege.
Semmilyen egyéb intézkedésre tehát nem volt szükség (nem is kerülhetett volna rá sor), elég volt egy név, a D.A.S. neve ahhoz, hogy e történet megírására lehetőségem legyen.
– Gerlai Árpád


Tönkrement horvát nyaralás

2004 júliusában horvátországi nyaralásunk alkalmával közlekedési balesetet szenvedtünk, önhibánkon kívül. Keletkezett kárunkat semmilyen biztosító nem vállalta.
Ekkor felkerestem a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító irodáját Debrecenben, és jogvédelmi biztosítást kötöttem gépkocsimra.A szerencse továbbra sem állt mellém, mivel augusztus 15-én szomszédom erkélye takarítása közben véletlenül egy vascsavart kiejtett, és a lent álló gépkocsim első szélvédőjét berepesztette. Ezen káromat szomszédommal az OTP Garancia lakásbiztosítására bejelentettük, és kértük kárigényem kifizetését. A kárfelvevő kihallgatásai és fényképei alapján a jogos kárigény kifizetését mondvacsinált indokokkal elutasították.Ekkor bejelentést tettem a D.A.S. Jogvédelmi Biztosítónál kárigényemről, és dr. Szabó Enikő jogi munkatárs napokon belül az eset intézéséhez kezdett. Az ő közbenjárására december 18-án értesítettek arról, hogy a Garancia Biztosító elismerte a kárigényemet, és ezáltal a személygépkocsi szélvédőjét ki tudtam cserélni, melynek értéke kb. 70.000 Ft.Ez az Önök segítsége nélkül nem sikerült volna, így örömömre szolgál, hogy a Biztosító ügyfele lehetek. Ezen pozitív élményem alapján ez évben szeretném biztosításomat átdolgoztatni családi jogvédelmi biztosításra. Ezúton is köszönöm szíves közbenjárásukat!
– Zádor József, Debrecen


Lakásvásárlás – problémás kötbérfizetés

Az általunk kalkulált összeg 980 ezer Ft volt, a kivitelező azonban nem volt hajlandó 400 ezer Ft-nál többet fizetni, s ügyvédhez fordultak. Vettünk egy 5 lakásos társasházban egy lakást.
A szerződést akkor kötöttük, mikor a telken még a régi, lebontandó ház állt, az építkezést meg sem kezdték.
Olyan szerződést írtunk alá, amelyben elég magas kötbért kötöttünk ki, amennyiben a kivitelező késne 60 napon túl. Sajnos, hiába ígérték, hogy készen lesznek időben: mivel több építkezésük is volt egyidejűleg, jelentős késés volt az átadásban. A lakás műszaki átadása már megvolt, ekkor segített sokat a D.A.S. biztosításom, mivel ekkor került sor a kivitelező által fizetendő kötbér összegének véglegesítésére. Az általunk kalkulált összeg 980 ezer Ft volt, a kivitelező azonban nem volt hajlandó 400 ezer Ft-nál többet fizetni, s ügyvédhez fordultak. Megemlítettem nekik, hogy Önöknél van jogvédelmi biztosításom, és e-mailen kértem Önöktől a megkötött szerződés és a kivitelezés ütemezési melléklet alapján jogi véleményt. Ezt 1 napon belül megkaptam, és továbbítottam a kivitelező felé, aki ekkor még az ügyvédjével csak időpontot tudott egyeztetni.


Miután ő 1 hét múlva tárgyalt az ügyvédjével, ügyvédje azt a tanácsot adta neki, hogy jobban jár, ha kifizeti számunkra a teljes összeget.
Ezúton is köszönöm a segítséget, már biztosításom első évében jelentősen megtérült a fizetett biztosítási díj!
Csabai Zsuzsanna és párja, Bitvai Csaba


Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!