Kapcsolat

Buborékokban: kukac, boríték és telefon

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

Személyesen: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet (VIII. kerület)

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az “Időpontfoglalás ügyfeleinknek” gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 – 11:00, szerda: 08.00 – 20:00).

  • Időpontfoglalás a Biztosító ügyfélszolgálatára személyes ügyintézés céljából
  • Parkolással kapcsolatos tájékoztatás Ügyfeleink részére
  • Levélben: 1428 Budapest, Pf. 9
  • E-mailben: Szeretne cégünkkel/szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdésére írásban választ kapni? Vagy esetleg egy személyes időpontot kér egy részletes megbeszélés céljából? Az itt található formanyomtatvány segítségével gyorsan, pontosan elküldheti részünkre kérdéseit. Abban az esetben, ha Ön Ügyfelünk, kérjük, hogy a kapcsolatfelvételi lap ügyfeleinknek formanyomtatványunkat használja!
  • Telefonon: Ügyfélszolgálati munkatársaink és biztosításközvetítőink a hét minden napján készséggel állnak rendelkezésére. Telefonszámunk: 06-1 / 486-3600
  • Jogi tanácsadás az Ön jogvédelmi biztosításának szolgáltatási körébe tartozó kérdésekben. Közúti baleset és/vagy hatósági intézkedés esetén telefonos jogi tanácsadási szolgáltatásunkat a nap 24 órájában veheti igénybe – a szolgáltatás kizárólag Ügyfeleink számára elérhető. Általános jogi tanácsadás kérésre minden munkanapon 8:00 és 17:00 óra között állunk szíves rendelkezésére. Tájékoztatjuk, hogy telefonunk nappali és éjszakai üzemmódban működik, ezért kérjük, telefonhívásakor figyelmesen hallgassa végig központunk bejelentkezését és kövesse az ott elhangzó instrukciókat!
  • Faxot szeretne küldeni? A faxszámunk: 06-1 / 486-3601

Kérjen visszahívást!

Egy drót két végén narancssárga telefonkagyló és narancssárga egér.
Ha Ön még nem ügyfelünk, küldje el adatait űrlapunkon keresztül és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek

Egy számítógép billentyűzetén egy Kapcsolat gomb van az enter helyén.
Ha ön már ügyfelünk, küldje el adatait űrlapunkon keresztül a gyors ügyintézés érdekében!

Időpontfoglalás ügyfeleinknek

Egy naptár lapjai
Amennyiben már ügyfelünk, kényelmesebben intézheti ügyeit, ha időpontot foglal az alábbi űrlap kitöltésével.

Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként

Két úriembert öltönyben és egy hölgy kisestélyiben várja vendégeit
Itt megtalálhatja Társaságunk területileg illetékes JogSzerviz munkatársainak elérhetőségeit, akik akár személyesen (előzetes bejelentkezés után), akár telefonon, vagy postai úton is várják érdeklődését és készséggel állnak szolgálatára.

Meglévő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként

Egy asztalnál ülnek fehér és kék ingeben férfiak, és egy hölgy blézerben
Itt megtalálhatja Társaságunk területileg illetékes JogSzerviz Ügyfélkapcsolati Tanácsadóink elérhetőségét, akik várják meglévő ügyfeleink jelentkezését és készséggel állnak szolgálatára!

Parkolási információk

DAS logo
Központi ügyfélszolgálati irodánk környékén lévő kedvezményes parkolási lehetőségek.

Benyújtandó dokumentumok listája

DAS logo
Megtudhatja, hogy egyes szolgáltatásaink igénylésekor milyen dokumentumokat kell mindenképpen megküldenie.

Hogyan kapok tanácsot írásban?

DAS logo
Fontos információk az írásos kapcsolattartás szabályairól.

Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?

DAS logo
Mi a teendő, ha új káresemény történik? Hogyan kell bejelentenem? Ehhez hasonló fontos információk olvashatók itt.

Jogi problémája van?

Kérjen
visszahívást!