Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Hogyan kapok tanácsot írásban?

Hogyan kapok tanácsot írásban?

Az írásban benyújtott szolgáltatási igény beérkezésekor a Biztosító ügyfélszolgálati munkatársa elvégzi az Azonosítást, majd az eljáró kárrendező munkatárs a kérdés beérkezését követő 3 munkanapon belül elvégzi a Fedezetvizsgálatot és megadja a kért tanácsot.

Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles a szolgáltatást nyújtani. Eredményes Fedezetvizsgálatot követően a kárrendező munkatársnak válaszában ki kell térnie arra, hogy a választ a kizárólag a feltett kérdés és a megadott információk alapján adja meg. A válaszban ki kell térni arra, hogy

  • mikor és milyen feltételek esetén kérheti a Biztosító jogi képviseleti szolgáltatását a kért tanáccsal kapcsolatos ügyre vonatkozóan, valamint arról, hogy
  • az írásban benyújtott szolgáltatási igénybejelentés alapján a Biztosító ismételt Fedezet vizsgálatot fog végezni és a képviseleti vagy közreműködési szolgáltatást csak a fedezet fennállása esetén nyújtja.

Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított nem jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles ezt válaszában megindokolni.

Az elektronikus úton kért tanács megadásának, esetleges elutasítása közlésének határideje 5 munkanap, amennyiben a kérdés a Biztosító szolgaltatas @das.hu e-mail címére érkezik (ide tartozik a honlapról küldött tanácskérés is). A Biztosító egyéb e-mail címeire címzett tanácskérés elintézésének határideje további két munkanappal meghosszabbodik. Levélben kért tanácsadás esetén ez a határidő a válasz postára adásának időpontját jelenti.

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözik.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Kapcsolat aloldalai:

  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
  • Meglévő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
  • Parkolási információk
  • Benyújtandó dokumentumok listája
  • Jelenlegi oldal Hogyan kapok tanácsot írásban?
  • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
  • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
  • Kérjen visszahívást!

Vélemények

Vélemények

Egy szerelő kezében lévő papírt tölt ki.

Esettanulmányok

Ügyfelünk márkakereskedőnél vásárolt új gépjárműve 25 futott km után meghibásodott és üzemképtelenné vált.

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép