Ügyfélbeszámolók

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

A teljes történet

Esettanulmányok

Hibás gépjármű

Ügyfelünk új gépjárművet vásárolt egy autókereskedéstől, majd néhány nap múlva sajnos meghibásodásokat tapasztalt. Az autó két alkalommal megállt, többször leblokkolt, és hibaüzeneteket írt ki. 

A teljes történet


Drága bevásárlás - nem fizet a biztosító

Ügyfelünk hazatérvén a bevásárlásból, leállította autóját a háza előtt és megkezdte a vásárolt dolgok kipakolását.

Amíg bevitte Kb. 150.000 Ft kártérítés ügyfelünkneka házba a csomagokat, nyitva hagyta a kocsi ajtaját: a baleset okozója ennek a nyitott ajtónak ütközött személygépkocsijával. A kárt biztosító nem rendezte.

Több levelet írtunk, végül már a fizetési meghagyás benyújtását helyeztük kilátásba. Közreműködésünk eredményeképp a biztosító a kárt (javítási költség és a gépkocsi értékcsökkenése) végül peren kívül megfizette.


Kategóriák: Közlekedés - Közlekedési balesetek

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép