Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

Jár nekem a garantált bérminimum

Ügyfelünk autóbuszvezetőként dolgozik egy vidéki önkormányzatnál hosszú évek óta. Az önkormányzat 2017-től kezdődően nem akarta megfizetni Ügyfelünknek a garantált bérminimum emelt összegét, mivel Ügyfelünk saját maga nem tudta alátámasztani, hogy mi alapján jogosult ezen járandóságra. Ekkor Társaságunkhoz fordult és felvilágosítást kért.

A teljes történet

Esettanulmányok

Nyeremény telefon

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

A teljes történet


Információk ügyfeleinknek

Online ügyfélszolgálat

Örömmel tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. elindította online ügyfélszolgálatát, ahol minden kedves ügyfelünknek lehetősége nyílik mind a jogi, mind az adminisztrációs ügyintézésre (pl. szolgáltatási igény bejelentése, adatváltozások bejelentése) - azaz időt és pénzt takaríthat meg ügyeinek elektronikus formájában történő intézésével.

Tovább az online ügyfélszolgálathoz

Információk ügyfeleinknek

Az oldalon lehetősége van az adminisztrációs és jogi ügyintézéshez kapcsolódó formanyomtatványok letöltésére, az ügymenetekkel kapcsolatos tájékoztatásra illetve a mindennapi életben leggyakrabban használt szerződésmintákat letölteni. A rendszer használatához - annak biztonsága érdekében - kérjük, adja meg befizetőazonosító számát!

*Befizetőazonosítója egy 9 karakterből álló, 2-sel kezdődő számsor, amely megtalálható a biztosítási kötvényen, az ügyfélkártyán és a szerződőnek címzett egyes leveleken.

belép



Jogi problémája van?

Kérjen visszahívást!


Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép