Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

A teljes történet

Esettanulmányok

Többletköltség - ki fizet?

Ügyfelünk autójába egy másik autó beletolatott, és az autó egyik oldala megsérült. A biztosító a gépjármű javítási költségét kifizette ugyan, nem fizette ki viszont Ügyfelünknek a balesetből eredő többletköltségeit, így a kárszakértői szemle helyszínére, autószervizbe való oda-vissza utazás költségeit. 

A teljes történet


Információk ügyfeleinknek

Online ügyfélszolgálat

Örömmel tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. elindította online ügyfélszolgálatát, ahol minden kedves ügyfelünknek lehetősége nyílik mind a jogi, mind az adminisztrációs ügyintézésre (pl. szolgáltatási igény bejelentése, adatváltozások bejelentése) - azaz időt és pénzt takaríthat meg ügyeinek elektronikus formájában történő intézésével.

Tovább az online ügyfélszolgálathoz

Információk ügyfeleinknek

Az oldalon lehetősége van az adminisztrációs és jogi ügyintézéshez kapcsolódó formanyomtatványok letöltésére, az ügymenetekkel kapcsolatos tájékoztatásra illetve a mindennapi életben leggyakrabban használt szerződésmintákat letölteni. A rendszer használatához - annak biztonsága érdekében - kérjük, adja meg befizetőazonosító számát!

*Befizetőazonosítója egy 9 karakterből álló, 2-sel kezdődő számsor, amely megtalálható a biztosítási kötvényen, az ügyfélkártyán és a szerződőnek címzett egyes leveleken.

belép



Jogi problémája van?

Kérjen visszahívást!


Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép