Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

Nem fizet a biztosító

Color Plasztik Kft, Budapest

Még 1 éves sem volt a Jogvédelmi Biztosításunk, amikor az alig 3 éves autónkat káresemény érte. Az adott biztosító társaság a hozzájuk benyújtott értékcsökkenési kérelmünket elutasította.

A teljes történet

Esettanulmányok

Jó vétel volt?

Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt. 

A teljes történet


Időpontfoglalás ügyfeleinknek

Foglaljon időpontot személyes ügyintézéshez!



Kérjük, adja meg adatait!
Az időpontfoglalás elküldéséhez a *-gal megjelölt mezőket kérjük mindenképp kitölteni!
Név*
Telefon*
E-mail*
Kötvényszám / befizetőazonosító / ajánlatszám:*
Felhívjuk figyelmét, hogy jogi és adminisztrációs szolgáltatásunk kizárólag ügyfeleink számára érhető el. A mező kitöltése nagy mértékben elősegíti a gyors és hatékony ügyintézést.
Kérjük, válassza ki, hogy milyen típusú ügyintézésre szeretne időpontegyeztetést kérni!*
Jogi ügyintézés

A jogi osztály segítségét kérje, amennyiben Ön ügyfélként a következő ügyekben szeretne intézkedni:

  • jogvédelemmel kapcsolatos személyes tanácsadás
  • szolgáltatási igény személyes bejelentése
  • folyamatban lévő ügyben konzultáció az ügyintéző jogásszal
  • kárügyintézéshez szükséges iratok, adatok személyes benyújtása
  • kárügyintézéssel kapcsolatos panasz, beadvány személyes benyújtása.
Adminisztrációs ügyintézés

Az adminisztrációs osztály segítségét kérje, amennyiben Ön rendelkezik kötvénnyel vagy ajánlattal és a következő ügyekben szeretne intézkedni:

  • a biztosítási ajánlattal és/vagy kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás kérése
  • az ajánlat kötvényesítése
  • a biztosítási kötvényben szereplő adatok módosítása (pl. gépjármű csere)
  • a biztosítási díj fizetésével (gyakorisága, módja) kapcsolatos módosítások
  • díjrendezettség, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés
  • dokumentációk átadása
  • a biztosítási szerződésben biztosítható érdekekkel kapcsolatos tájékoztatás
  • a biztosítási szerződés létrejöttével és/vagy nyilvántartásával kapcsolatos panaszok
  • folyamatban lévő adminisztrációs ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás kérése
Kérjük, röviden pontosítsa megkeresése okát, hogy kollégánk felkészülten fogadhassa Önt!

Elküld

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép