Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!

DAS logo

Banki alkalmazott ügyfelünkkel határozott idejű munkaszerződést íratott alá munkáltatója. Ügyfelünk kiszolgáltatott helyzetben volt, mivel egyedül nevelte gyermekét. A határozott idő lejártára ígéretet kapott a hosszabbításra.

DAS logo

Ügyfelünk óvatlan vezetéssel nekihajtott egy magasabb útpadkának, minek következtében megsérült a felni, a kerék, a futómű és kinyíltak a légzsákok is. A casco biztosító biztosítási csalással vádolta ügyfelünket és nem akart fizetni.

Társ a jogban

DAS logo

Napjainkban a KKV szektor vállalkozásai számtalan jogi kockázatnak vannak kitéve a lehető legkülönfélébb módokon. Aprónak tűnő nézeteltérésből is könnyen költséges per kerekedhet. Jellemző, hogy gyakran csak akkor veszik komolyan az őket fenyegető veszélyforrásokat, amikor már késő: a jogvita megtörtént. Akkor most hogyan is tovább?

Kioldódott karabiner

DAS logo

Ügyfelünk mászófalat vett igénybe sportolás céljából. A mászófal üzemeltetője elhanyagolta az eszközöket és nem gondoskodott arról, hogy megfelelő szakszemélyzet felügyelje a mászókat.

DAS logo

Kisvállalkozó ügyfelünk a cég autójával közlekedett a 6-os úton, amikor is az épülő autópályára követ szállító teherautóról elkezdtek záporozni a kövek az útra.

Késedelmes casco!

DAS logo

Ügyfelünk azzal a bejelentéssel élt Társaságunk felé, hogy csaknem 8 hónapja halasztgatja a casco biztosítója a romániai káreseményéből eredő kára kifizetését.

Többet ésszel, mint erővel!

DAS logo

Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.

Nyelvlógatva a sífelvonóig?

DAS logo

Ügyfelünk egy országos hálózattal rendelkező, nemzetközileg is elismert utazási irodában befizetett 2 fő részére egy síutat. A katalógus szerint, a választott szállás a sílifttől mindössze 150 m távolságra található. Ez azért volt elsődleges szempont ügyfelünk számára, mert felesége gyermeket várt és nem akartak minden nap hosszan gyalogolni a sífelszereléssel. 

Garancia a garancia?

DAS logo

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, – Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben. 

Betörtek a fészekbe!

DAS logo

Ügyfelünk családi házába betörtek távollétük alatt. Az élelmes betörők az ablakon hatoltak be úgy, hogy csak kevés nyomot hagytak maguk után.