Ügyfelünk kézhez vétel után rögtön kipróbálta a terméket. Már ekkor észlelte, hogy az ígéretek ellenére a készülék nem működik megfelelően, a telefonja nem töltődik az eszközzel. Ügyfelünk sajnos csak 14 nappal később élt panasszal a kereskedő felé, és kérte, hogy térítsék vissza a hibás termék vételárát. A kereskedő ettől elzárkózott, ezért Ügyfelünk képviseletében felszólító levélélben tájékoztattuk álláspontunkról. A kereskedő kellékszavatossági kötelezettsége alapján köteles kijavítani vagy kicserélni a hibás terméket. Amennyiben pedig ennek nem tud eleget tenni, úgy Ügyfelünk elállhat a szerződéstől, s a hibás termék visszaküldése mellett igényt tarthat a termék vételárára. Levelünk hatására a kereskedő végül úgy döntött, hogy a termék vételárát teljes egészében visszautalja Ügyfelünk számára.
Tölt vagy nem tölt? Ez itt a kérdés!

Ügyfelünk egy olyan vezeték nélküli töltőeszközt vásárolt, amely olyan mobiltelefonokat is alkalmassá tesz a vezeték nélküli töltésre, amelyek egyébként arra nem képesek. Egy külön töltő adaptert szükséges a mobiltelefon töltőnyílásához csatlakoztatni, amely a vezeték nélküli töltőegységgel kommunikál, így biztosítja a szükséges áramfelvételt és a megfelelő töltést.