A szervizszolgálatot is működtető autókereskedő jótállási kötelezettsége körében vállalta a gépjármű garanciális javítását, annak azonban két hónap elteltével sem tett eleget és közben kölcsön gépjármű biztosításáról sem gondoskodott. Az általunk ajánlott és fizetett ügyvéd – ügyfelünk képviseletében eljárva – felvette a kapcsolatot a javítóval és tekintettel arra, hogy a javító ésszerűlenül hosszú ideje késlekedett a javítás elvégzésével, felszólító levélben kilátásba helyezte az adásvételi szerződéstől való elállást, melynek az a következménye, hogy a javíthatatlan gépjármű megtartása mellett a márkakereskedő köteles visszafizetni a gépjármű vételárát. Többszöri levélváltást és személyes konzultációt követően a márkakereskedő – nem vitatva jótállási kötelezettségét – felajánlott egy azonos típusú, új gépjárművet, melyet ügyfelünk elfogadott. Az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként az új gépjárművét légkondicionáló berendezéssel is felszerelték.
Jótállással kapcsolatos igényérvényesítés

Ügyfelünk márkakereskedőnél vásárolt új gépjárműve 25 futott km után meghibásodott és üzemképtelenné vált.