Ügyfélbeszámolók

Black Friday

Ügyfelünk karácsony közeledtével egy smart tv-vel szerette volna meglepni a családját. A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.

A teljes történet

Esettanulmányok

Alaptalan követelés

Ügyfelünk által bejelentett ügyben, fogyasztói rendszer ellenőrzése céljából 10 év után a gázszolgáltató eltávolította Ügyfelünk mérőóráját.

A teljes történet


Szavatossági igény érvényesítése

Ügyfelünk nagyértékű, egy éves sportkocsit vásárolt egy márkakereskedésben.

A gépjárművet kezdetben csak városi forgalomban használta, így csak 3 hónap elteltével derült ki, hogy nagyobb sebességnél (pl. autópályán) a vezető felőli ablak elviselhetetlenül sípol. Ügyfelünk több alkalommal elvitte az autót a szakszervizbe, azonban az ablak beállítása nem sikerült, így a DAS segítségét kérte. A többszöri eredménytelen javítás után felmerült, hogy valamilyen korábbi sérülés miatt a karosszéria olyan mértékben deformálódott, hogy az ablak beállítása lehetetlen. Ezt a tényt alátámasztotta a szakértői vélemény, amely megállapította, hogy a gépjármű javított és részben újrafényezett. Ezeket a sérüléseket nem tüntették fel az adásvételi szerződésben, így ügyfelünk abban a hiszemben vásárolta meg az autót, hogy az sérülésmentes. Társaságunk jogásza, így a teljes javítási költséget, valamint a vételi ár és a tényleges ár közötti különbözet megfizetését követelte a márkakereskedéstől. Jogászunk érvelésének köszönhetően, a kereskedés peren kívül kifizette a követelt összeget.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés, Polgári törvénykönyv - Szerződésjog

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép