Ügyfélbeszámolók

Nyugdíjemelés, de mikor?

Ügyfelünk azzal fordult a Fővárosi Kormányhivatalhoz, hogy nyugdíja korrekcióra szorul és kérelmezte az eljárást a nyugdíjának megemelése felől. Ekkor kiadtak Ügyfelünknek egy függő hatályú végzést, mely arról szólt, hogyha az ügy meghatározott határidőn túl rendeződik, úgy Ügyfelünk 10.000 forintra tarthat igényt. Az ügy elhúzódása bekövetkezett, így a függő hatályú végzés jogerőssé vált, melyről Ügyfelünk értesítést is kapott. A várt összeg azonban hónapok múlva sem érkezett meg számlaszámára. Ügyfelünk ekkor kérte a segítségünket.

A teljes történet

Esettanulmányok

Vízálló mobiltelefon

Kifejezetten vízállónak hirdetett speciális mobilkészülékét ügyfelünk kipróbálta, amely beázott. Ügyfelünk jótállási igénnyel élt és megkereste az eladót, aki elutasította ügyfelünk kérését.  Szerette volna a készüléket kijavíttatni vagy kicserélni, amitől az eladó több heti levelezés után elzárkózott. 

A teljes történet


Húz a kocsim!

Ügyfelünk vásárolt egy gépjárművet, megközelítőleg hatmillió forint értékben, ám az első vezetés alkalmával tapasztalta, hogy az balra húz.

Ügyfelünk először visszavitte a gépjárművet, hogy a futóművet megfelelően beállítsák, majd azt követően a beállításra egy hét különbséggel további két alkalommal volt szükség, de minden esetben sikertelen volt a munkálat, az eladó pedig további lépéseket nem tett az ügy megoldása érdekében.
Ezt követően Ügyfelünk felkereste Társaságunkat problémájával. Az eladóval a kapcsolatot felvettük és több alkalommal egyeztettünk, hogy az álláspontok közeledjenek. Az eladó elismerte, hogy nem tud megfelelő javaslatot tenni, illetve a javítást elvégezni nem áll módjában, így egy másik szakszerviz végezte el a kijavítást, megfelelő módon. A gépjármű hibamentessé vált. Figyelemmel arra, hogy a többszöri szervizelés, több különböző városban, illetve telephelyen történt, Ügyfelünket jelentős benzinköltség terhelte, továbbá a hiba miatt a futóművek rendellenesen, vagyis nem szimmetrikusan koptak és balesetveszélyessé váltak.
A hibás teljesítés következtében az eladó először elzárkózott a kompenzáció teljesítésétől, azonban többszöri levélváltást követően egyezséget kötött velünk, amelyben egy garnitúra új gumiabroncsot biztosít Ügyfelünknek, amely kicserélését elvégezte, a korábbi szervizelés díjából utólagos árkedvezményt biztosított, továbbá a gépjármű 5 éves koráig az esetleges szükséges minden alkatrész árából, valamint a szervizelés költségeiből 30%-os kedvezményt nyújtott.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, rejtett hibák, autó

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép