Ügyfélbeszámolók

Halálos baleset gondatlanság miatt?!

Ügyfelünk férje élet és balesetbiztosítási szerződést kötött, majd sajnálatos módon közlekedési baleset következtében életét vesztette. A biztosító a 3.000.000,- Ft biztosítási összeg kifizetését megtagadta Ügyfelünk számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Ki a gondatlan?

Ügyfelünk egy üzletközpontban vásárolt, ez idő alatt autóját a parkolóházban hagyta, gondolván, hogy ott biztonságban tudhatja a járgányt.

A teljes történet


Húz a kocsim!

Ügyfelünk vásárolt egy gépjárművet, megközelítőleg hatmillió forint értékben, ám az első vezetés alkalmával tapasztalta, hogy az balra húz.

Ügyfelünk először visszavitte a gépjárművet, hogy a futóművet megfelelően beállítsák, majd azt követően a beállításra egy hét különbséggel további két alkalommal volt szükség, de minden esetben sikertelen volt a munkálat, az eladó pedig további lépéseket nem tett az ügy megoldása érdekében.
Ezt követően Ügyfelünk felkereste Társaságunkat problémájával. Az eladóval a kapcsolatot felvettük és több alkalommal egyeztettünk, hogy az álláspontok közeledjenek. Az eladó elismerte, hogy nem tud megfelelő javaslatot tenni, illetve a javítást elvégezni nem áll módjában, így egy másik szakszerviz végezte el a kijavítást, megfelelő módon. A gépjármű hibamentessé vált. Figyelemmel arra, hogy a többszöri szervizelés, több különböző városban, illetve telephelyen történt, Ügyfelünket jelentős benzinköltség terhelte, továbbá a hiba miatt a futóművek rendellenesen, vagyis nem szimmetrikusan koptak és balesetveszélyessé váltak.
A hibás teljesítés következtében az eladó először elzárkózott a kompenzáció teljesítésétől, azonban többszöri levélváltást követően egyezséget kötött velünk, amelyben egy garnitúra új gumiabroncsot biztosít Ügyfelünknek, amely kicserélését elvégezte, a korábbi szervizelés díjából utólagos árkedvezményt biztosított, továbbá a gépjármű 5 éves koráig az esetleges szükséges minden alkatrész árából, valamint a szervizelés költségeiből 30%-os kedvezményt nyújtott.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, rejtett hibák, autó

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép