Ügyfelünk először visszavitte a gépjárművet, hogy a futóművet megfelelően beállítsák, majd azt követően a beállításra egy hét különbséggel további két alkalommal volt szükség, de minden esetben sikertelen volt a munkálat, az eladó pedig további lépéseket nem tett az ügy megoldása érdekében.
Ezt követően Ügyfelünk felkereste Társaságunkat problémájával. Az eladóval a kapcsolatot felvettük és több alkalommal egyeztettünk, hogy az álláspontok közeledjenek. Az eladó elismerte, hogy nem tud megfelelő javaslatot tenni, illetve a javítást elvégezni nem áll módjában, így egy másik szakszerviz végezte el a kijavítást, megfelelő módon. A gépjármű hibamentessé vált. Figyelemmel arra, hogy a többszöri szervizelés, több különböző városban, illetve telephelyen történt, Ügyfelünket jelentős benzinköltség terhelte, továbbá a hiba miatt a futóművek rendellenesen, vagyis nem szimmetrikusan koptak és balesetveszélyessé váltak.
A hibás teljesítés következtében az eladó először elzárkózott a kompenzáció teljesítésétől, azonban többszöri levélváltást követően egyezséget kötött velünk, amelyben egy garnitúra új gumiabroncsot biztosít Ügyfelünknek, amely kicserélését elvégezte, a korábbi szervizelés díjából utólagos árkedvezményt biztosított, továbbá a gépjármű 5 éves koráig az esetleges szükséges minden alkatrész árából, valamint a szervizelés költségeiből 30%-os kedvezményt nyújtott.
Húz a kocsim!
Ügyfelünk vásárolt egy gépjárművet, megközelítőleg hatmillió forint értékben, ám az első vezetés alkalmával tapasztalta, hogy az balra húz.