Ügyfélbeszámolók

Kilyukadt a cipőm talpa. Visszakapom az árát?

Az ügyfél azon problémával kereste meg társaságunkat, hogy a lányának vásároltak a Deichmann-ban egy cipőt, melyre 2 év garancia vonatkozott. A cipőt rendeltetésének megfelelően, szokásos módon használták. A cipő talpa a vásárlástól számított fél éven belül azonban elvékonyodott, majd ki is lyukadt. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Elhúzódó ügyintézés!

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.

A teljes történet


Háztűz

Biztosítottunk vidéki ingatlanában tűz pusztított, amely során melléképületei is teljesen kiégtek. Lakásbiztosítója felé az ügyet a helyszíni és korábban az ingatlanról készített fényképeinek megküldésével bejelentette, a károsult ingóságokat megbecsülte. 

A lakásbiztosító kárszakértője kiszállt a helyszínre és felvette a jegyzőkönyvet az okozott kárról. A kárfelvételi jegyzőkönyvet Ügyfelünk is aláírta, ami alapján az lakásbiztosító térítést nyújtott.  Az Ügyfelünk a térítéskor szembesült azzal, hogy a lakásbiztosítója a kárfelvételkor kettő helyett csak egy melléképületet vett figyelembe és annak alapterületét is helytelenül számította ki. A biztosító az Ügyfelünk helyesbítését elutasította. Ügyfelünk bejelentette felénk a kialakult jogvitát és Társaságunk segítséget nyújtott számára. Ezzel párhuzamosan Ügyfelünk szakértőt bízott meg a melléképületek maradványainak alapterületére vonatkozó adatok meghatározása érdekében. Több levélváltás után Társaságunk elérte, hogy a lakásbiztosító a megfelelő képletek és adatok szerinti teljes összeget kifizesse Ügyfelünk részére peren kívül.  A szakértői véleménnyel és a Társaságunk közbenjárásával sikerült elérni azt, hogy a pontatlanul kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv helyesbítésre, az elutasítás pedig magasabb összegű térítésre módosuljon. Hiába, az ördög a részletekben bújik meg, ezért fontos áttanulmányozni, mit is írunk alá - még ha időnk és energiánk ezt nem is mindig engedi meg.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép