Ügyfélbeszámolók

Sérült mikrohullámú sütő

Ügyfelünk interneten keresztül mikrohullámú sütőt vásárolt egy nagy internetes áruházból. A terméket futárszolgálattal szállították ki. A termék csomagolásának kibontása után észlelte, hogy a sütő oldallemeze benyomódott, annak kerete is deformálódott. Ügyfelünk nem kívánta használni a hibás terméket, ezért megkereste az eladót és a futárszolgálatot is, azonban mindkét helyen elutasították igényét.

A teljes történet

Esettanulmányok

Elég a DAS nevét említeni

Ügyfelünk munkaviszonya 2013-ban megszűnt. Munkabérét ugyan kifizették, de az előző éves bónuszának csak egy részét kapta meg.

A teljes történet


Háztűz

Biztosítottunk vidéki ingatlanában tűz pusztított, amely során melléképületei is teljesen kiégtek. Lakásbiztosítója felé az ügyet a helyszíni és korábban az ingatlanról készített fényképeinek megküldésével bejelentette, a károsult ingóságokat megbecsülte. 

A lakásbiztosító kárszakértője kiszállt a helyszínre és felvette a jegyzőkönyvet az okozott kárról. A kárfelvételi jegyzőkönyvet Ügyfelünk is aláírta, ami alapján az lakásbiztosító térítést nyújtott.  Az Ügyfelünk a térítéskor szembesült azzal, hogy a lakásbiztosítója a kárfelvételkor kettő helyett csak egy melléképületet vett figyelembe és annak alapterületét is helytelenül számította ki. A biztosító az Ügyfelünk helyesbítését elutasította. Ügyfelünk bejelentette felénk a kialakult jogvitát és Társaságunk segítséget nyújtott számára. Ezzel párhuzamosan Ügyfelünk szakértőt bízott meg a melléképületek maradványainak alapterületére vonatkozó adatok meghatározása érdekében. Több levélváltás után Társaságunk elérte, hogy a lakásbiztosító a megfelelő képletek és adatok szerinti teljes összeget kifizesse Ügyfelünk részére peren kívül.  A szakértői véleménnyel és a Társaságunk közbenjárásával sikerült elérni azt, hogy a pontatlanul kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv helyesbítésre, az elutasítás pedig magasabb összegű térítésre módosuljon. Hiába, az ördög a részletekben bújik meg, ezért fontos áttanulmányozni, mit is írunk alá - még ha időnk és energiánk ezt nem is mindig engedi meg.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép