Ügyfélbeszámolók

Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

A teljes történet

Esettanulmányok

Csekk keresi gazdáját

Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.

A teljes történet


Gyorshajtás külföldön

Ügyfelünk tavaly februárban Olaszországban töltött egy hetet a családjával. Idén májusban óriási meglepetésként érte, hogy 120 euró bírság megfizetésére szólította fel az olasz rendőrség, egy tavaly februári gyorshajtás miatt.

Ügyfelünk bejelentése alapján felvettük a kapcsolatot olasz partner ügyvédünkkel, aki arról adott tájékoztatást, hogy az olasz jogszabályok alapján a cselekmény már elévült. Ügyfelünket tájékoztattuk az elévülés tényéről, aki boldogan nyugtázta, hogy a bírságot nem kell befizetnie. Nagyon hálás volt, hiszen jogvédelmi biztosítás hiányában ez az információ nem, vagy csak a bírság többszöröséért jutott volna a birtokába. 


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép