amelyben arra hívták fel a figyelmét, hogy az autó motorjának vezérlőegységének nem megfelelő programozása miatt működési zavarok léphetnek fel; így a hiba elhárításának érdekében keresse fel a gépkocsit értékesítő márkakereskedést. A márkakereskedés azonban időközben jogutód nélkül megszűnt és az adott régióban a lakhelytől csak 120 km-re volt márkaszerviz. Közben ügyfelünk észlelte az említett hibát, így gépjárművét a távoli kereskedésbe szállította, javításra. Kérte a szervizt, hogy a számla rendezése érdekében az importőrrel vegyék fel a kapcsolatot. Az importőr azonban arra hivatkozva, hogy ügyfelünk indokolatlanul késlekedett a gépjármű márkakereskedésbe történő beszállításával, elutasította a számla kiegyenlítését.Ügyfelünk ekkor kérte a DAS segítségét. Cégünk jogásza sikeresen bizonyította, hogy ügyfelünk a törvényes határidőn belül élt szavatossági igényével, így a teljes javítási költséget, 226.000 Ft-ot megfizettette az importőrrel.
Jótállási igény érvényesítése

Ügyfelünk egy fél éves gépjármű tulajdonosaként az autó importőrétől kapott egy tájékoztató levelet: