A közelmúltban történt tragédiát követően a Kormány azonnal intézkedett és megalkotta a szórakozóhelyek biztonságáról szóló rendeletét, amely már márciusban hatályba is lépett.
Fogyasztóvédelem
Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!
A Vidékfejlesztési Minisztérium elkészítette a hungarikumokról, magyar nemzeti értékekről és magyar nemzeti kincsekről szóló törvénytervezet.
A szolgáltatók kiemelten ellenőrzik a fogyasztóknál kihelyezett mérőóráik épségét és azok megfelelő használatát, tekintettel arra, hogy az utóbbi időben megemelkedett azon fogyasztók köre, akik az órák manipulálásával próbálják csökkenteni a szolgáltatásért fizetendő díjat.
Gyermekkorunkra visszagondolva, sokunknak a Húsvét ünnepéhez hozzátartozott a csibe, a kiskacsa, vagy a nyuszi is. Emlékszem, majd meg vesztem volna egy-egy nyusziért, és nem értettem gyerek fejjel, hogy a szüleim miért nem vettek nyuszit nekem Húsvétra.
Ügyfelünk mászófalat vett igénybe sportolás céljából. A mászófal üzemeltetője elhanyagolta az eszközöket és nem gondoskodott arról, hogy megfelelő szakszemélyzet felügyelje a mászókat.
Februártól már nemcsak a játszótereken, hanem Budapest aluljáróiban, valamint a fővárosi busz-, és villamos megállókban sem lehet következmények nélkül dohányozni.
A sajtóban nagy visszhangot kapott az a nemdohányzók védelméről szóló törvényjavaslat, amelyet néhány héttel ezelőtt kormánypárti képviselők terjesztettek az Országgyűlés elé.
Budapest Fővárosa egy közgyűlési döntésnek köszönhetően a dohányzást szigorúbban büntető városok sorába lépett. Ugyanis nemsokára már nemcsak a játszótereken, hanem az aluljárókban, valamint a busz-, és villamos megállókban sem lehet következmények nélkül dohányozni. Az előzmények már 2010 nyarára visszanyúlnak, és 2011. februárjában már új szabályokkal egészültek ki.
Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.
Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben.