Vége az év végi hajtásnak és sokan döntenek úgy, hogy a fáradalmakat egy külföldi utazás során pihenik ki.
Fogyasztóvédelem
Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!
...Demjén Ferenc nagysikerű slágere óta ezt mindenki tudja. Ám mit lehet tenni, ha mi kényszerülünk órákat várni hóban-fagyban egy vonatra?
Annak, aki el szeretné kerülni a tömeget és a sorbanállást, az online vásárlás egy jó megoldás lehet. Ám nem árt odafigyelni annak buktatóira sem...
Ügyfelünk tavaly karácsonykor mobiltelefont vásárolt lányának, amely két alkalommal a használatát lehetetlenné tevő hibát produkált.
A folyamatos lakossági fogyasztói árak, így a közüzemi díjak emelkedése egyre több háztartás számára jelent fizetési nehézséget.
Ügyfelünk 2010 telén használt gépjárművet vásárolt, amely számos rejtett hibát tartalmazott.
Ügyfelünk vásárolt egy márkás matracot, melyre az eladó 15 év jótállást vállalt.
Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében.
Ügyfelünk mobil internet szolgáltatásra vonatkozó szerződést kötött, majd az eredeti szerződésben megadott lakcíméről elköltözött pár száz méterrel messzebb. A szolgáltatás az új lakhelyen teljesen használhatatlanná vált, mivel nem lehetett a weboldalakat megközelítőleg fél órás várakozás után sem megnyitni.
Régebben, mikor vásárolni indultunk, leginkább a közért, a piaccsarnok volt a célpont, azonban manapság már sok esetben legszívesebben az íróasztal mögül intézzük a vásárlást.