Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Kész átverés!

Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.

A teljes történet


Több százezres tartozás? Biztos ez?

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

Mivel ügyfelünktől jogalap nélkül követelték az összeget, írtunk egy felszólító levelet a távközlési cégnek. Végül levelünk hatására egyedi elbírálást követően az ellenérdekű fél törölte a szolgáltatáshoz tartozó összes tartozást. Ezzel egyidejűleg értesítette a behajtó céget is az esetről, így Ügyfelünknek nem kellett kifizetnie az összeget.


Kategóriák:

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép