Ügyfélbeszámolók

Hiányzó alkatrészek

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Félretájékoztatás miatti kár

Ügyfelünk balesetet okozott a gépkocsijával. A másik fél kárát, kb. 10 millió forintot (komoly személyi sérülés történt) azonban nem a saját biztosítója, hanem a MABISZ fizette ki, mivel az ügyfelünk saját biztosítója úgy nyilatkozott a károsultnak tévedésből, hogy ügyfelünknek nem volt érvényes kötelező felelősségbiztosítása.

A teljes történet


Nyeremény telefon

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

Ügyfeleink hiába fordultak segítségért az Ügyfélszolgálathoz, hónapokon keresztül az aktuális ügyintéző próbált kibújni az érdemi munkavégzés alól. Ügyfelünk türelmét kérve és későbbi tájékoztatást ígérve, csak hosszú hónapok után sikerült érdemi javaslattal megkeresniük Ügyfelünket és felajánlani egy ugyanolyan, majd egy magasabb kategóriájú készüléket. Ügyfelünk az ajánlatot örömmel elfogadta, mert két hónap után már szeretett volna telefonhoz jutni. A kézhez vett telefon azonban ismételten csalódást okozott, ugyanis egy használt, karcos készüléket küldtek, hiányos dobozban (egyedül töltő volt mellette), jótállási jegy nélkül. Bár Ügyfelünk haladéktalanul hangot adott elégedetlenségének, ügyfélszolgálatukon reagált, ahol ismét nem tudott eredményt elérni, az ügyintéző írásbeli bejelentést javasolt. Az e-mailre érdemben nem válaszoltak, egyértelmű tartalmát sikerült félreérteniük, majd közölte Ügyfelünk, hogy a megküldött telefont minőségi hibájára tekintettel nem hajlandó elfogadni. Az ügyfélszolgálatos kolléga türelmet kért és 3 napon belüli választ ígért, azonban a cégtől ismét senki nem jelentkezett. Ekkor lépett be Társaságunk az ügybe és Ügyfelünk képviseletében felszólítottuk a Samsung Zrt-t a jogszabály szerinti teljesítésre. Levelünk kézhezvételét követően haladéktalanul egy vadonatúj készüléket postáztak ki Ügyfelünknek, érvényes jótállással és jótállási jeggyel.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép