Ügyfélbeszámolók

Sikertelen műszaki mentés

Ügyfelünk gépjárműve külföldön meghibásodott. A kiérkező műszaki mentést végző cég rosszul rögzítette a járművet, ami menet közben leesett és jelentős károsodást szenvedett. Ügyfelünk először saját maga kísérelte meg az igényérvényesítést, de mindenhol elutasították.

A teljes történet

Esettanulmányok

Óvatosan a rendkívüli felmondással!

Ügyfelünk munkaviszonyát munkáltatója azonnali hatályú rendkívüli felmondás útján megszüntette és részére a munkaviszony megszűnésével kapcsolatos iratokat átadta.

A teljes történet


Betegség miatt elmaradt nyaralás

Ügyfelünk repülőjegyet vásárolt egy egzotikus országba, amelyhez útlemondási biztosítást is kötött. Sajnálatos módon azonban az utazás előtt megbetegedett, ezért az utazás időpontját egy másik napra módosította. 

A módosított időpont előtt újra megbetegedett és le kellett mondania az utazást. A biztosító elutasította a térítést arra hivatkozva, hogy a biztosítási szerződés megkötésekor már ismert volt a betegsége, így a kockázatviselés nem áll fenn.
Társaságunk közvetlenül a kezelőorvostól kért orvosi szakvéleményt, mely alátámasztotta azon álláspontunkat, hogy a két betegség egymástól teljesen független.
A biztosító, igaz csak a fizetési meghagyásos eljárás megindítása után, de megfizette Ügyfelünk teljes követelését.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép