Örök kérdés: mikor sérült meg a kézbesített termék?

Egy férfi házhoz szállít egy nagyobb csomagot.
Ügyfelünk egy nagy értékű televíziókészüléket rendelt online egy ismert webáruházból. A készüléknek olyan nagy volt a képernyő-átmérője, hogy a nappaliban azt a falszakaszt, ahová szánták, kőművessel kellett átalakíttatni.

Ez a munkálat egy hónapig húzódott, és csak ekkor került sor a készülék kicsomagolására és megvizsgálására. Ügyfelünk legnagyobb megdöbbenésére, a drága készülék képernyője több helyen is sérült, a képet értékelhetetlen módon tudta megjeleníteni. Hibabejelentését és garanciális kérését a webáruház azzal akarta elutasítani, hogy a készüléket ő törte össze. Ezen a ponton kellett beavatkoznunk az ügybe.

Ügyfelünk képviseletében felvettük a kapcsolatot a kereskedővel, és bekértük azon bizonyítékait, amelyek igazolják a készülék épségben történő elküldését. A kereskedésnek nem volt ilyen irata, Ügyfelünknek ellenben több tanúja is rendelkezésre állt, akik jelen voltak a kicsomagoláskor. Miután a kereskedés is szembesült a tényekkel, nem volt szükség további peres eljárásra, a készülék vételárát hiánytalanul visszafizették, Ügyfelünk legnagyobb örömére.