Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • Ügyfélszolgálati munkatárs – Adminisztrációs osztály
    • IT Biztonsági szakember – Informatikai osztály
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • Fogyasztóvédelem
  • Porszívó javítás

Porszívó javítás

2021. december 07.

szerviz, javítás, garancia
Ügyfelünk vásárolt egy porszívó terméket, amely két esetben is javításra szorult. Az elektronikai termékben több alkatrészt is cseréltek, garanciális javítás keretében mindkét esetben akadálytalanul eleget tett a márkaszerviz a kötelezettségének. 8 hónappal később újra hibát mutatott a készülék. A hiba a jellege alapján valószínűsíthetően a korábbi javítással-cserével állt összefüggésben. Ügyfelünk bejelentette a hibát a márkaszerviznek, azonban ők hat hónapos szavatosságra hivatkoztak, így csak önköltség ellenében vállalták a bevizsgálást és a javítást.

Ügyfelünket tájékoztattuk a szavatossági jogairól, valamint, hogy többszöri csere és javítás ellenére sem mentesül a szerviz a kötelezettsége alól, ha ugyanarról a hibáról vagy alkatrész javításról van szó jótállás keretében – a jótállás időtartama ugyanis meghosszabbodik a kijavított vagy a kicserélt részre.

Közvetlenül megkerestük a márkaszervizt és ismertettük részletes jogi érvelésünkben a fent is hivatkozott szabályokat. Egy héttel később telefonon keresték meg Ügyfelünket azzal, hogy bevizsgálás végett vigye be hozzájuk a készüléket. Ügyfelünk vonakodott, félt, hogy olyan hibát fognak kihozni a bevizsgálást követően, ami nem a korábbi javítással van összefüggésben (ebben az esetben a szavatossági idő már eltelt, tehát jogszerű lett volna a márkaszerviz magatartása). A telefonos megkeresés során Ügyfelünkkel éreztették és többször is utaltak arra, hogy amúgy sincsen már garancia vagy szavatosság.

Jogi álláspontunk fenntartása mellett, tanácsunkra Ügyfelünk bevitte a készüléket a bevizsgálásra. Ezzel párhuzamosan közvetlenül levelet kaptunk a márkaszerviz képviselőjétől, amelyben tájékoztatott: a garanciaviselővel egyeztetve, Ügyfelünk termékét díjmentesen megjavítják, amelynek költségeit a garanciaviselő vállalja.

Két héttel később Ügyfelünk örömmel tudatta velünk, hogy közbenjárásunk és az ügyben tett kitartásunk következtében elkészült a készülék szavatossági javítása, a készülék most tökéletesen működik.

Bejegyzés adatai

  • Szerző: DASadmin
  • Kategóriák: Fogyasztóvédelem, Garancia, Hibás teljesítés
  • Címkék: garancia, javítás, szerviz
  • Cikktípus: Esettanulmányok

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

A cikk utolsó frissítésének időpontja: 2021. december 07. ( 7 hónapja )

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Megosztás
Előző bejegyzés Követelés érvényesítése - kockázatok
Következő bejegyzés Végrendelet: tények és tévhitek

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
    • Telefon
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Egy kartondobozban egy számítógép, monitor, egér és billentyűzet.

Esettanulmányok

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép