Ügyfelünket tájékoztattuk a szavatossági jogairól, valamint, hogy többszöri csere és javítás ellenére sem mentesül a szerviz a kötelezettsége alól, ha ugyanarról a hibáról vagy alkatrész javításról van szó jótállás keretében – a jótállás időtartama ugyanis meghosszabbodik a kijavított vagy a kicserélt részre.
Közvetlenül megkerestük a márkaszervizt és ismertettük részletes jogi érvelésünkben a fent is hivatkozott szabályokat. Egy héttel később telefonon keresték meg Ügyfelünket azzal, hogy bevizsgálás végett vigye be hozzájuk a készüléket. Ügyfelünk vonakodott, félt, hogy olyan hibát fognak kihozni a bevizsgálást követően, ami nem a korábbi javítással van összefüggésben (ebben az esetben a szavatossági idő már eltelt, tehát jogszerű lett volna a márkaszerviz magatartása). A telefonos megkeresés során Ügyfelünkkel éreztették és többször is utaltak arra, hogy amúgy sincsen már garancia vagy szavatosság.
Jogi álláspontunk fenntartása mellett, tanácsunkra Ügyfelünk bevitte a készüléket a bevizsgálásra. Ezzel párhuzamosan közvetlenül levelet kaptunk a márkaszerviz képviselőjétől, amelyben tájékoztatott: a garanciaviselővel egyeztetve, Ügyfelünk termékét díjmentesen megjavítják, amelynek költségeit a garanciaviselő vállalja.
Két héttel később Ügyfelünk örömmel tudatta velünk, hogy közbenjárásunk és az ügyben tett kitartásunk következtében elkészült a készülék szavatossági javítása, a készülék most tökéletesen működik.