Ekkor elektronikus kapcsolattartás került megjelölésre, melyhez azonban nem ügyfelünk, hanem a szalon e-mail címe került rögzítésre valamilyen oknál fogva.
Az elmúlt 8 évben nem volt gond a díjfizetéssel, a bank minden évben lehívta az éves díjat. Feltehetően azonban a díj emelkedése okán a beállított maximális limitet túllépte a díj, így nem tudták 2021-ben azt levonni.
Erről ugyan a biztosító értesítette az ügyfelet, de mivel nem az ő e-mail címe volt megadva, így az alkusz kapta az értesítést, aki azt a szalonnak továbbította, de az ügyfélhez egyik féltő sem jutott el az információ.
Ügyfelünk egyszer értesítést kapott a Kormányhivataltól, hogy gépjárművét a forgalomból ideiglenesen kivonták kötelező gépjármű felelősségbiztosítás díjnemfizetés okán történő megszűnése miatt.
Ügyfelünk egyből intézkedett, felgöngyölítette a történteket, és a fentiekre derült fény. Ügyfelünknek amiatt, hogy az alkusz illetve az eladó a tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, több mint 63.000,-Ft kára keletkezett (fedezetlenségi díj, türelmi időre járó díj, új kötelező biztosítás megemelt díja).
Ügyfelünk kárigényét elutasították, aki hozzánk fordult. Felszólító levelet címeztünk mindkét érintetthez, melyre az alkusz vállalta a kár teljes összegének megfizetését az ügyfél részére.