Ügyfélbeszámolók

A D.A.S.-nek híre van

Belényesi Lívia, Pécs

Alig három perce álltunk, amikor egy autó egy időközben megüresedő helyre bekanyarodva, majd onnan kitolatva próbált megfordulni az igen szűk helyen.

A teljes történet

Esettanulmányok

Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok...

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen. 

A teljes történet


Sikertelen műszaki mentés

Ügyfelünk gépjárműve külföldön meghibásodott. A kiérkező műszaki mentést végző cég rosszul rögzítette a járművet, ami menet közben leesett és jelentős károsodást szenvedett. Ügyfelünk először saját maga kísérelte meg az igényérvényesítést, de mindenhol elutasították.

Ezt követően Társaságunk közreműködésével mindenekelőtt felderítettük az assistance szolgáltatásban közreműködő szervezeteket, majd segítettünk a kárigény összeállításában. Felszólító levelet intéztünk minden érdekelthez, és segítettünk a peren kívüli egyeztetések lefolytatásában. Mindezek alapján sikerült peren kívül a teljes kárigényt érvényesíteni Ügyfelünk javára.


Kategóriák:

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép