Ügyfelünk hiába jelezte a szolgáltató felé, hogy a fogyasztási hely vonatkozásában bárki be tudott menni, és akarva akaratlanul kárt tudott ezáltal okozni, ezt nem vette figyelembe a szolgáltató.
Ügyfelünk ezek után Társaságunkhoz fordult kárügyével, majd peren kívüli egyeztetést kezdeményeztünk a szolgáltatóval. Az egyeztetés során bizonyítottuk, hogy Ügyfelünk felelőssége nem megállapítható, mivel a késedelem elkerülése, illetve a hibátlan teljesítés érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben tőle elvárható volt. Ugyanakkor a hiba kialakulása sem róható fel számára.
Először az egyeztetések során a szolgáltató fenntartotta álláspontját az Ügyféllel szemben, majd második felszólító levelünkben a hivatkozott jogszabályok, valamint további releváns dokumentumok kikérése okán felülvizsgálták ismételten álláspontjukat.
A kivizsgálás eredményeként a szolgáltató visszavonta jogosulatlan kártérítési igényét Ügyfelünkkel szemben, valamint elnézést kértek az eljárásukkal okozott kellemetlenségért.