Ügyfélbeszámolók

Hiányzó alkatrészek

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Itt a hó, hol a hó?

Ügyfelünk ausztriai síútra fizetett be pályaszállással. A befizetett héten sajnos 0 cm volt a természetes hótakaró a pályán, ezért az előre kifizetett pályabérletet ki sem adták a szervezők.

A teljes történet


„Óra átállítás”

Ügyfelünket kártérítés megfizetésére kötelezte az elektromos szolgáltatója egy villanyóra probléma okán (hitelesítő záró pecsét hiánya) szerződésszegésre hivatkozva. A kártérítés tartalmazta az új villanyóra felszerelését, valamint annak munkadíját is.

Ügyfelünk hiába jelezte a szolgáltató felé, hogy a fogyasztási hely vonatkozásában bárki be tudott menni, és akarva akaratlanul kárt tudott ezáltal okozni, ezt nem vette figyelembe a szolgáltató.

Ügyfelünk ezek után Társaságunkhoz fordult kárügyével, majd peren kívüli egyeztetést kezdeményeztünk a szolgáltatóval. Az egyeztetés során bizonyítottuk, hogy Ügyfelünk felelőssége nem megállapítható, mivel a késedelem elkerülése, illetve a hibátlan teljesítés érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben tőle elvárható volt. Ugyanakkor a hiba kialakulása sem róható fel számára.

Először az egyeztetések során a szolgáltató fenntartotta álláspontját az Ügyféllel szemben, majd második felszólító levelünkben a hivatkozott jogszabályok, valamint további releváns dokumentumok kikérése okán felülvizsgálták ismételten álláspontjukat.

A kivizsgálás eredményeként a szolgáltató visszavonta jogosulatlan kártérítési igényét Ügyfelünkkel szemben, valamint elnézést kértek az eljárásukkal okozott kellemetlenségért. 


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép