Ügyfeleink hiába fordultak segítségért az Ügyfélszolgálathoz, hónapokon keresztül az aktuális ügyintéző próbált kibújni az érdemi munkavégzés alól. Ügyfelünk türelmét kérve és későbbi tájékoztatást ígérve, csak hosszú hónapok után sikerült érdemi javaslattal megkeresniük Ügyfelünket és felajánlani egy ugyanolyan, majd egy magasabb kategóriájú készüléket. Ügyfelünk az ajánlatot örömmel elfogadta, mert két hónap után már szeretett volna telefonhoz jutni. A kézhez vett telefon azonban ismételten csalódást okozott, ugyanis egy használt, karcos készüléket küldtek, hiányos dobozban (egyedül töltő volt mellette), jótállási jegy nélkül. Bár Ügyfelünk haladéktalanul hangot adott elégedetlenségének, ügyfélszolgálatukon reagált, ahol ismét nem tudott eredményt elérni, az ügyintéző írásbeli bejelentést javasolt. Az e-mailre érdemben nem válaszoltak, egyértelmű tartalmát sikerült félreérteniük, majd közölte Ügyfelünk, hogy a megküldött telefont minőségi hibájára tekintettel nem hajlandó elfogadni. Az ügyfélszolgálatos kolléga türelmet kért és 3 napon belüli választ ígért, azonban a cégtől ismét senki nem jelentkezett. Ekkor lépett be Társaságunk az ügybe és Ügyfelünk képviseletében felszólítottuk a Samsung Zrt-t a jogszabály szerinti teljesítésre. Levelünk kézhezvételét követően haladéktalanul egy vadonatúj készüléket postáztak ki Ügyfelünknek, érvényes jótállással és jótállási jeggyel.
Nyeremény telefon
Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani.