Ügyfélbeszámolók

Használt kerékpárt szállítottak ki Önnek?

Ügyfelünk 2017. februárjában biciklit vásárolt interneten keresztül. A biciklit futárszolgálat szállította házhoz, a csomagolása kívülről sértetlen volt. Ügyfelünk a csomagolás kibontása után észlelte, hogy a biciklin több helyen sérülések, karcolások vannak, az egyik fékpedál törött is volt, illetve a fékkarok végei is töröttek voltak.

A teljes történet

Esettanulmányok

Jótállással kapcsolatos igényérvényesítés

Ügyfelünk márkakereskedőnél vásárolt új gépjárműve 25 futott km után meghibásodott és üzemképtelenné vált.

A teljes történet


Mennyi ideig tarthat a gépjármű honosítás?

Ügyfelünk egy külföldről behozott gépjárművet kívánt honosítani. A honosítási eljárás a kormányablaknál történő ügyintézés során azért hiúsult meg, mert a behozott gépjármű gyártmánya nem volt kiválasztható a kormányablak informatikai rendszeréből.

Ügyfelünk a gépjárművet munkavégzéshez vásárolta, így annak nélkülözése napi szintű anyagi kiesést okozott számára. Mivel az ügyében már két hónapja nem történt előrelépés, Ügyfelünk Társaságunkhoz fordult segítségért. A körülmények kivizsgálását követően tájékoztattuk Ügyfelünket, hogy a vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében a hatóságnak a kérelem beérkezésétől számított huszonegy napon belül kell meghozni a határozatot és gondoskodni a döntés közléséről. Ha a hatóság a rá irányadó ügyintézési határidő kétszeresét túllépi - olyan módon, hogy az nem róható fel az ügyfélnek és az eljárás egyéb résztvevőjének -, köteles az ügyfél által az eljárás lefolytatásáért megfizetett illetéknek vagy díjnak megfelelő összeg kétszeresét az ügyfél részére visszafizetni. Ezt követően Ügyfelünk nevében kérelmet fogalmaztunk meg a kormányablak felé. A kormányablak a kérelem beérkezését követően visszafizette Ügyfelünk részére a befizetett illeték kétszeresét, és napokon belül befejezte a honosítási eljárást. 


Kategóriák: Közlekedés

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép