Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Ingatlan kisajátításával kapcsolatos eset

Ügyfelünk és öt tulajdonostársa osztatlan közös tulajdonában álló iparterületi ingatlant az önkormányzat útépítés miatt ki akarta sajátítani.

A teljes történet


Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

A légitársaság az igényt első ízben elutasította, mondván, hogy az időjárási viszonyok miatt került sor a késésre. Ezt azonban konkrétan alátámasztani nem tudta, emiatt fizetési meghagyásos eljárást kezdeményeztünk a légitársasággal szemben. Ennek hatására a légitársaság soron kívül megfizette Ügyfelünk kártérítéséi igényét és az eljárás során felmerült költségeket.


Kategóriák: Közlekedés, Utazás, Fogyasztóvédelem

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép