Ügyfélbeszámolók

Két szakértői vélemény, egy káresemény

Ügyfelünk közúti közlekedési balesetet szenvedett. Autójában jelentős kára keletkezett. A biztosító kárszakértője által megállapított kárkori értéket azonban nem tartotta elfogadhatónak. Társaságunk javaslatára Ügyfelünk elkészíttetett egy magán szakvéleményt, a két eredmény között pedig közel 200.000,- Ft különbözet mutatkozott.

A teljes történet

Esettanulmányok

Lopáskár

Ügyfelünk járműszerelvényét ismeretlen tettesek ellopták. 

A teljes történet


Hol az autóm?

Ügyfelünk autója egy eltörött alkatrész miatt került szervizbe. A szerviz vállalta, hogy egy héten belül kijavítja. Később, állításuk szerint további problémák merültek fel az alkatrésszel kapcsolatban, emiatt azt tovább szállították egy másik szervizbe.

Egy hónapon keresztül senki nem tájékoztatta az autó hollétéről ás állapotáról ügyfelünket. Kollégánk felvette a kapcsolatot ügyfelünkkel, teljes körű jogi tanácsadással látta el, valamint Ügyfelünk az eljáró jogász közreműködésével a megfelelő hivatkozási alappal kiküldött még az nap egy felszólítást a cégnek. Az autó néhány nap múlva kijavítva ügyfelünk rendelkezésére állt.


Kategóriák:

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép