Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!

DAS logo

Kisvállalkozó ügyfelünk a cég autójával közlekedett a 6-os úton, amikor is az épülő autópályára követ szállító teherautóról elkezdtek záporozni a kövek az útra.

Késedelmes casco!

DAS logo

Ügyfelünk azzal a bejelentéssel élt Társaságunk felé, hogy csaknem 8 hónapja halasztgatja a casco biztosítója a romániai káreseményéből eredő kára kifizetését.

Többet ésszel, mint erővel!

DAS logo

Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.

Nyelvlógatva a sífelvonóig?

DAS logo

Ügyfelünk egy országos hálózattal rendelkező, nemzetközileg is elismert utazási irodában befizetett 2 fő részére egy síutat. A katalógus szerint, a választott szállás a sílifttől mindössze 150 m távolságra található. Ez azért volt elsődleges szempont ügyfelünk számára, mert felesége gyermeket várt és nem akartak minden nap hosszan gyalogolni a sífelszereléssel. 

Garancia a garancia?

DAS logo

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben. 

Betörtek a fészekbe!

DAS logo

Ügyfelünk családi házába betörtek távollétük alatt. Az élelmes betörők az ablakon hatoltak be úgy, hogy csak kevés nyomot hagytak maguk után. 

Zaklató behajtás!

DAS logo

Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében. 

Elhúzódó ügyintézés!

DAS logo

Ügyfelünk 2008. októberében az interneten és telefonon keresztül akarta módosítani fennálló internet és kábel tv szerződését kiegészítve a telefon előfizetéssel, illetve a kábel tv-t digitálisan kérte. A szolgáltatásnyújtáshoz szükséges bekötést a Szolgáltató ügyintézője 30 napon belül ígérte. Ügyfelünk, mivel a szolgáltató nem jelentkezett, érdeklődött december végén, választ nem kapott.