A cipőt nem cserélték ki, mivel nem rendeletetés szerűen használta az edzőcipőt ügyfelünk, amivel ő nem ért egyet. Ezt követően írtunk egy felszólító levelet az eladó félnek melyben felszólítottuk őket a teljesítésre, vagyis hogy ügyfelünk által vásárolt terméket javítsák vagy cseréljék ki egy másikra. A levélre azt a válasz kaptuk, hogy vállalják, hogy az adott termék árát visszaszolgáltatják.
„Túledzett” futócipő
![Egy lány egy cipőboltban, a polc előtt cipős dobozt tart a kezében.](https://das.hu/wp-content/uploads/2017/01/tuledzett-futocipo-669.jpg)
Ügyfelünk 2016. januárban vásárolt egy edzőcipőt a Deichmanban. A cipő felső részén pont a varrásnál áprilisban keletkezett egy lyuk. A cipőt Ügyfelünk visszavitte az eladó félhez, és kérte, hogy levásárolhassa vagy cseréljék ki azt. Azt a választ kapta, hogy a cipő egy futócipő és nem lehet hetente kettőnél többször használni.