Ekkor fordult hozzánk az Ügyfél.
Panaszt tettünk a vállalkozásnál, előadtuk, hogy egy ilyen márkás, drága keret nem mehet tönkre fél év alatt. Amennyiben arra hivatkoznak, hogy a keret nem hibás, a jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk azt, hogy Ügyfelünk nem rendeltetésszerűen használta azt. Ha ezt nem tudják bizonyítani, akkor csak anyaghiba merülhet fel. Az üzlet sem javítani, sem cserélni nem volt hajlandó, és újabb szakértői vizsgálatot rendelt meg.
A szakértő megállapította, hogy a csavar cseréje jótállás keretében indokolt. A csavar cseréje azonban nem oldotta meg a problémát, mert a menet volt hibás. Ennek kiküszöbölésére az üzletben egy anyacsavarral ellátott, az eredeti csavarnál háromszor nagyobb csavart tettek a szemüveg keretébe. Ügyfelünk ezt a szakszerűtlen javítást – érthető módon – nem volt hajlandó elfogadni. A fentiek miatt Békéltető Testület elé vittük az ügyet, ahol előadtuk, hogy amennyiben a vállalkozás nem képes szakszerűen és ésszerű időn belül javítani a terméket, akkor ki kell cserélnie azt, vagy visszafizetni a vételárat.
Ezen beadványunk hatására a vállalkozás elismerte, hogy a javítás szakszerűtlen volt, és a menet hibája miatt nem tudják javítani a keretet, ezért felajánlották a cserét, vagy a teljes vételár visszafizetést.
Ügyfelünk a vételár visszafizetését választotta, mert bizalma már megszűnt a vállalkozásban.