A gépjárművet kezdetben csak városi forgalomban használta, így csak 3 hónap elteltével derült ki, hogy nagyobb sebességnél (pl. autópályán) a vezető felőli ablak elviselhetetlenül sípol. Ügyfelünk több alkalommal elvitte az autót a szakszervizbe, azonban az ablak beállítása nem sikerült, így a DAS segítségét kérte. A többszöri eredménytelen javítás után felmerült, hogy valamilyen korábbi sérülés miatt a karosszéria olyan mértékben deformálódott, hogy az ablak beállítása lehetetlen. Ezt a tényt alátámasztotta a szakértői vélemény, amely megállapította, hogy a gépjármű javított és részben újrafényezett. Ezeket a sérüléseket nem tüntették fel az adásvételi szerződésben, így ügyfelünk abban a hiszemben vásárolta meg az autót, hogy az sérülésmentes. Társaságunk jogásza, így a teljes javítási költséget, valamint a vételi ár és a tényleges ár közötti különbözet megfizetését követelte a márkakereskedéstől. Jogászunk érvelésének köszönhetően, a kereskedés peren kívül kifizette a követelt összeget.
Szavatossági igény érvényesítése

Ügyfelünk nagyértékű, egy éves sportkocsit vásárolt egy márkakereskedésben.