Se termék, se visszatérítés?

Online fizetés: a képen egy laptopot, egy telefont és egy bankkártyát láthatunk, amelyet kézben tartanak.
Ügyfelünk egy webáruházból rendelt terméket, melyet előre utalással ki is fizetett. Később sajnálattal tapasztalta, hogy a megrendelt áru a vállalt határidő belül nem érkezett meg. Érdeklődésére, megkereséseire az üzlet nem reagált, ezért segítséget kért.

Társaságunk felszólító levelében kifejtette az áruház részére, hogy a megállapodás alapján meghatározott időpontban kell a szolgáltatást teljesíteni a megrendelő részére. Mivel ez elmaradt, így a vevő elállhat a vásárlástól, és visszakövetelheti a már kifizetett vételárat. Később, levelünk kézhezvételét követő tizenöt napon belül a vállalkozás visszautalta Ügyfelünk részére a kifizetett összeget, amiért rendkívül hálás volt.