Ügyfelünk a lányával együtt felkereste az üzletet, ahol az eladó gorombán viselkedett, valamint arról tájékoztatták Ügyfelünket, hogy a cipő túlhordottnak minősül, ezért nem érvényes rá a garancia. A jogvita bejelentését követően Ügyfelünk számára meghatalmazást küldtünk, melynek visszaérkezését követően felszólító levélben követeltük, hogy a cipő vételárát fizessék vissza Ügyfelünk számára. A Deichmann-tól kapott válasz értelmében az Ügyfélnek választásuktól függően vagy a vételárat fizetik vissza, vagy kicserélik a cipőt.
Kilyukadt a cipőm talpa. Visszakapom az árát?

Az ügyfél azon problémával kereste meg társaságunkat, hogy a lányának vásároltak a Deichmann-ban egy cipőt, melyre 2 év garancia vonatkozott. A cipőt rendeltetésének megfelelően, szokásos módon használták. A cipő talpa a vásárlástól számított fél éven belül azonban elvékonyodott, majd ki is lyukadt.