Internet nélkül nehéz

Ügyfelünk felmondta internet előfizetését, mert nem volt elégedett a szolgáltatóval. Szerződést kötött egy másik céggel, mert feltételezte, hogy ügyfélbarátabb módon szolgáltatnak, ráadásul hasonló előfizetési díjért gyorsabb internetet is biztosított a cég. Megkötötték a szerződést, a szolgáltató vállalta, hogy a szerződéskötés időpontjáról számítva 30 napon belül beköti a netet, telepíti a szükséges infrastruktúrát.

Ügyfelünk többszöri érdeklődés után is egyenválaszokat kapott: „hamarosan”, „kis türelmét kérjük” stb., mígnem letelt a szerződésben vállalt határidő, azonban internetelérés továbbra sem volt.

Ügyfelünk matematika-fizika tanár egy gimnáziumban, ahol átálltak közben a digitális oktatásra, így rendkívül kellemetlen kezdett lenni, hogy a limitált mobilnetről tartja az online órákat és tölti fel a sok esetben meglehetősen nagy méretű fájlokat.

Itt jött el az idő, hogy Társaságunkhoz fordultak segítségért.

Felhívtuk a szolgáltató céget, mert nem volt világos minden részlet a határidőket és dátumokat illetően, majd közepesen hosszú egyeztetés után kialakítottuk a koncepciót, hogyan lehetne elérni, hogy ténylegesen is legyen internetelérhetősége az Ügyfélnek. Felszólításban állapodtunk meg és megbeszéltük, hogy természetesen ezzel együtt követeljük az ÁSZF szerint ilyenkor fizetendő kötbért is.

Az egyeztetést követő nap kiküldtük a felszólítást az internetszolgáltató cég részére, majd körülbelül 1 héttel később jött az Ügyfél tájékoztatása, hogy bekötötték az internetet, aminek nagyon örül, mert végre tud rendesen dolgozni, sőt a kötbér mértékéig nem kell a havidíjat fizetnie.