Hiányzó alkatrészek

Egy kartondobozban egy számítógép, monitor, egér és billentyűzet.

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

Ügyfelünk jelezte kérését az üzlet felé, azonban elutasították. Ekkor Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte. A kereskedésnek kifejtettük, hogy a megrendelésnek miért volt része a két további alkatrész, és felvázoltuk a figyelembe veendő fogyasztóvédelmi és ügyfélpolitikai megfontolásokat. Az üzlet nagyon gyorsan megváltoztatta álláspontját, és térítésmentesen felajánlott két, jó minőségű kiegészítő alkatrészt a számítógéphez, melyet így már végre használatba vehetett kedves Ügyfelünk.