A téves tájékoztatások miatt a hírközlési szolgáltató ügyfele – aki a szolgáltató balszerencséjére egyben a D.A.S. ügyfele is volt – nem tudott az általa tervezett időpontban szolgáltatót váltani. Emiatt a D.A.S. a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság előtt piacfelügyeleti eljárást kezdeményezett, amelynek eredményeként a Hatóság a vállalatot pénzbírsággal sújtotta, sőt, a cég vezérigazgatóját közvetlenül is megbírságolta, fényes erkölcsi elégtételt érve el ezáltal a D.A.S. ügyfelének okozott kellemetlenségekért.
Évekig tévhitben
Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.