Az ígérte szép szó…a Garancia is!

Ügyfelünk 2007 augusztusában vásárolt egy PDA készülékét megközelítőleg 90.000-Ft értékben. A PDA-ra az eladó 24 hónap jótállást vállalt. A készülék a szerviz által kiállított munkalapok szerint több alkalommal meghibásodott, először 2008 februárjában, majd 2008. április elején, ezt követően 2008. április végén.

Minden alkalommal ugyanaz a hibajelenség állt elő, Ügyfelünk rendeltetésserűen használta a készüléket, ennek ellenére rendszeresen leállt, a bekapcsolás nehézkessé vált. Ügyfelünk 2009 áprilisában jelezte az eladónak, hogy cserét szeretne igényelni, azonban az eladó az igényt elutasította. Ügyfelünk ekkor jelentkezett Társaságunknál.

Az eladót felszólítottuk a kicserélésre, majd rövid egyeztetés után Ügyfelünk egy új készüléket vehetett át az eladótól.