Sajnos igyekezete a rendszeres megkeresések ellenére eredménytelen maradt, így félő volt, hogy nyáron áram nélkül lesz kénytelen használni az nyaralót. A szolgáltató folyamatosan arra hivatkozott, hogy valamelyik alvállalkozója a szükséges papírokat nem bocsátotta rendelkezésükre, így ők lépni nem tudnak.A D.A.S. – ügyfele megkeresésére – levélben szólította fel az áramszolgáltatót a kötelezettségei teljesítésére, illetve kötbér megfizetésére, aminek az lett az eredménye, hogy a levél kézhezvétele után azonnal felhívták az ügyfelet, hogy meglettek a papírok,és másnap bekötnék a mérőberendezést. Az ügyfél így tájékoztatta a D.A.S.-t a fejleményekről:…csütörtökön felhívtak a (cég) ügyfélszolgálatáról, hogy megkapták az Ön levelét és az én korábbi panaszaimat is. Örömmel tájékoztattak, hogy "megkerültek a hiányzó iratok, így máris postázzák a hálózathasználati szerződést." Az ügymenet gyorsítása érdekében még aznap lementem a veszprémi ügyfélszolgálatra, kinyomtattattam a szerződést és helyben aláírtam. Tekintettel az előzményekre, sikerült egy soron kívüli időpontot egyeztetni a bekapcsolásra. Másnap (pénteken) megtörtént a bekapcsolás, így végre van áram a telken. Vélhetően válaszlevélben a DAS-nek is meg fogják írni a történteket.Érdekesség, hogy a többi telekszomszéd nagy részének még mindig hiányoznak a szükséges iratok. Van, akinek az ügye már előbbre járt az enyémnél, de harmadszor jöttek ki rossz munkalappal bekapcsolást végezni. (Így ők azóta is áram nélkül vannak, minthogy a régi hálózatot viszont már hetekkel ezelőtt leszerelték).Szíves közbenjárását köszönöm!Az áramszolgáltató cég valóban megküldte a bocsánatkérésektől hemzsegő levelet, és a bejelentett kötbérigénynek is helyt adott, így ügyfelünk némi anyagi kárpótlást is kapott.
Áramszolgáltatás: azonnal meglettek a hiányzó papírok…

Ügyfelünk 2008 februárjától kezdődően próbálta elérni az egyik legnagyobb áramszolgáltató társaságnál, hogy balatoni nyaralójánál bekössék a mérőberendezést így az ingatlan áramellátása biztosított legyen.