Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • Egyéb
  • A nagy Vodafone ügyfélszolgálati leállás

A nagy Vodafone ügyfélszolgálati leállás

2022. július 05.

Vodafone, átállás, mobil szolgáltatás, informatikai átállás, Vodafone leállás
Bár elméletileg a Vodafone Magyarország Zrt. minden ügyfelének küldött egy részletes tájékoztatást a közelgő júliusi átállásukról, azonban hiába került megjelölésre az e-mail tárgyában, hogy mindenképpen olvassa el mindenki, a biztonság kedvéért mi is kiemeljük, hogy mire lesz érdemes odafigyelni július folyamán.

A Vodafone Magyarország Zrt. 2022. július 11. napjától 2022. július 16. napja között fog informatikai átálláson átesni, amely következtében több szolgáltatásuk, köztük az online és személyes ügyintézés és értékesítés nem lesz elérhető.

A tájékoztató alapján az alapszolgáltatások, úgy mint az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobilhívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a hibabejelentés a telefonos ügyfélszolgálaton elérhető lesz.

Tehát ha valaki ezen időszak alatt pánikolva hívná az ügyfélszolgálatot, hogy „ELTŰNT AZ INTERNET!!!!!!!”, az megnyugodhat, mert az ilyen jellegű panaszokra lesz ember, aki megoldást találjon – bár ugye ilyen jellegű panaszok meg nem lesznek, mivel az internetszolgáltatást nem érinti az átállás –, de például számlázással kapcsolatban nem lehet majd betelefonálni.

Mivel lehet enyhíteni ezen az öt napig tartó apokaliptikus időszakon?

Első körben a testi és lelki felkészüléssel.

Írjuk be előre a naptárunkba, hogy mikor lesz a nagy leállás, előtte gondoljuk át, hogy van-e valami olyan halaszthatatlan problémánk, ami nem fog tudni egy hetet várni. Az átgondolást követően pedig intézkedjünk az ügyekben, még a leállás lelőtt.

Vezetékes szolgáltatások

A cég felhívja a figyelmet, hogy a vezetékes szolgáltatások körében mindenki intézze el az aktuális számláinak a befizetését lekésőbb 2022. július 6. napjáig. Ezzel összefüggésben kifejezetten kérik, hogy 2022. július 6. napjától 2022. július 16. napjáig ne történjen számlabefizetés.

Ha valaki szereti megőrizni a korábbi számláit (ami egyébként mindenkinek ajánlott tevékenység), az 2022. július 8. napjáig töltse le a MyVodafone alkalmazásából, mert 2022. július 9. napjától a korábbi számlák nem lesznek elérhetőek.

Az átállás után minden ügyfél új számlafizető azonosítót kap (az a számsor, amit az utaláskor a közlemény rovatba kell írni), amelyről a szolgáltató e-mail, illetve SMS útján fogja tájékoztatni ügyfeleit. Ez azért fontos, mert az átállást követően nem lehet majd összevontan fizetni a számlákat, tehát, aki több azonosítóval is rendelkezik (mert például van vezetékes és mobil szolgáltatása is), annak figyelnie kell majd a befizetéseknél, hogy megfelelő azonosító kerüljön feltüntetésre a számlarendezés során.

Mivel egy ideig a számlák befizetése nem lesz lehetséges, valamint a számlák megküldésében is lehetnek esetleges fennakadások, így a számlák befizetésének határideje is meghosszabbításra kerül. Aki az elektronikus számlázás miatt E-pack kedvezményt vehetett igénybe, annak ez az opció az átállást követően sem veszik el, hanem automatikusan jóváírásra fog kerülni, mint korábban.

Mobil szolgáltatások

A tájékoztató alapján, a mobilszolgáltatások kapcsán is felhívják a figyelmet arra, hogy az esedékesség váló számlák befizetését az ügyfelek igyekezzenek 2022. július 11. napjáig rendezni. Az átállás alatt a számlákat csak postai csekkel vagy átutalással lehet majd rendezni. A feltöltőkártyások viszont megnyugodhatnak, mivel az ATM-en keresztül történő feltöltés, a leállás alatt is üzemelni fog.

Felhívják a figyelmet, hogy azok a feltöltőkártyás ügyfelek, akiknek az éves adategyeztetése ebben az időszakban esedékessé válik, még a leállás előtt végezzék el mihamarabb.

Fontos, hogy a mobilinternet szintén nem lesz külön vásárolható az applikáció keresztül.

Akinek tehát előre látja, hogy fogyóban van a mobilinternete, az ne habozzon és vegye meg a plusz gigabájtokat, mert a leállás alatt erre nem lesz lehetőség. Az pedig nyilvánvalóan nagyon bosszantó tud lenni, amikor a nyaralásos képeket nem láthatja a teljes közösségi média azon nyomban az Instagram oldalon.

Egyéb fontos tudnivalók

A vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendeléseket – ha új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretne az ügyfél megrendelni –  online 2022.06.24-ig vagy személyesen 2022.07.07-ig teheti meg.

  1. július 11. napjától 2022. július 16. napjáig egyáltalán nem lesznek elérhető a mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop és az online leadott rendelések. Erre tekintettel az új SIM kártyát, illetve készüléket legkésőbb 2022.07.06. napjáig kell megrendelni hogy még időben kiszállíthassák.

A My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás nem lesz elérhető, valamint a Vodafone weboldalon nem lesz elérhető az ügyfelek számlája, szolgáltatása.

A fenti időszakon belül a meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása nem lesz lehetséges, valamint streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése sem.

Nem lehet majd módosítani a meglévő mobil előfizetéseket, mely vonatkozik a szerződéshosszabbításra és a tarifacsomagváltásra is. Nem lesz lehetőség az adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlására, valamint a roaming szolgáltatás aktiválásra.

Fenti időszakban nem lesz elérhető a mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés, az eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás), valamint a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó).

  1. július 11. napjától 2022. július 16. napjáig nem lesz elérhető sem a Vodafone TV, sem pedig az Easy Rider alkalmazás.

Bejegyzés adatai

  • Szerző: dr. Sáfrány Írisz
  • Kategóriák: Egyéb
  • Címkék: átállás, informatikai átállás, mobil szolgáltatás, Vodafone, Vodafone leállás
  • Cikktípus: Szakmai cikk

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

A cikk utolsó frissítésének időpontja: 2022. július 05. ( 9 hónapja )

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Megosztás
Előző bejegyzés Ágyő szabadság!
Következő bejegyzés Internetes rendelések

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
    • Telefon
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Egy nő világoskék ruhában két papírdobozt vesz át egy kék ruhás postástól.

Esettanulmányok

Ügyfelünk rendelt egy hallókészüléket internetes áruházból. Amint kiszállították a terméket, rögtön észlelte, hogy annak méreteiből adódóan számára alkalmatlan a használatra. A csomagot vissza is küldte bontatlan fóliával, a készülék kézhezvételétől számított 14 napon belül, elállási szándékának jelzése mellett, hiszen erre jogszabály alapján lehetősége volt. Majd hiába várta a vételár visszautalását, az többszöri kérésre sem történt meg. Ezt követően fordult Társaságunkhoz. Peren kívüli felszólító levélben köteleztük teljesítésre az eladót.A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép