Mikor Ügyfelünk kézhez vette az állítólag javított táskát, megdöbbenéssel észlelte, hogy néhány napi ismételt használat után a ragasztó kiütött a ragasztás helyén és környékén, így esztétikailag jelentősen rontott a termék megjelenésén. Ismételt reklamációját az üzlet már nem fogadta annyira készségesen, mint első alkalommal, és panaszát elutasították. Ekkor kereste fel Társaságunkat; munkatársunk hivatalos felszólító levélben hívta fel az eladót arra, hogy másik, teljesen új terméket biztosítson Ügyfelünk részére. Levelünk hatására az eladó elnézést kért a kellemetlenségek miatt, és természetesen vállalta a termék cseréjét is.
A női táska rejtelmei

Ügyfelünk igen jó nevű üzletben vásárolt egy bőrtáskát, mely minden adottságát tekintve megfelelt elvárásainak, azonban sajnálattal tapasztalta, hogy egy havi használat után a jobb oldali pánt ragasztott rögzítése elkezdett elválni a táska külső részétől. A terméket visszavitte az üzletbe, ahol az esetről jegyzőkönyv készült, majd a hibát az eladó javította.