Ügyfelünk 2019 augusztusában vett egy mosógépet, két év jótállással. A vásárolt készüléke azonban idén februárban meghibásodott. Ügyfelünk jelezte a hibát, A szerviz szakemberei megvizsgálták a gépet, majd elvitték, hogy megjavítsák. A mosógép javítása azonban nem történt meg 15 napon belül, az elhúzódó javításra tekintettel pedig a készülék cseréjét kérvényezték. A szerviz azonban ragaszkodott ahhoz, hogy azt megjavítja, de e helyett újabb és újabb alkatrészek cseréjének szükségességéről tájékoztatta a vásárlót. Ügyfelünk számára rendkívül sérelmes volt a kialakult helyzet, hiszen két kiskorú gyermekével él egy háztartásban, a mosógép hiánya egyértelműen nehézséget okozott mindennapi életvitelében. Miután a javítás 60 napon belül sem történt meg, így Ügyfelünk Társaságunkhoz fordult segítségért. Társaságunk felszólította a szervizt, hogy állítsanak ki csereutalványt. Levelünk hatására a szerviz 3 napon belül kiállította a csereutalványt.
A mosógép cseréje – ügyféltörténet
