Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • Polgári törvénykönyv
  • Kártérítés

Kártérítés

Sikkasztás, csalás vagy kártérítés?

2023. március 09.

sikkasztás, csalás, szerződésszegés, károkozás
Gyakorta fennálló probléma, hogy az emberek nem tudják eldönteni egy adott jogvita kapcsán, hogy milyen irányban induljanak el az igényérvényesítés kapcsán és itt most nem feltétlenül arra kell gondolni, hogy nem tudják melyik jogszabály az alkalmazandó, hanem egyáltalán fogalmuk sincs, hogy a rendőrségre menjenek, vagy bíróságra.
Bővebben

Fűnyírás okozta kár a parkoló autóban

2020. június 19.

Fűnyírás az út mentén
Képzeljünk el egy kellemes nyári délutánt, ahol a napsütésben gyerekek játszanak a játszótéren, madarak dalolnak a faágon és a frissen vágott fű illata száll a levegőben. Ugye milyen kellemes? Az viszont már kevésbé, amikor a parkoló autónkhoz visszaérve észleljük, hogy fűnyírás közben megsérült az autó, egy felpattant kavics megrepesztette a szélvédőt, megkarcolta az autó fényezését. Ilyen esetben felmerül a kérdés, ki felel a kárunkért?
Bővebben

Még mindig terjednek a társasházi átverések

2020. június 09.

Sok-sok éve felbukkant már az átverések azon típusa, amelyre jelen cikkünkkel ismételten fel kívánjuk hívni a figyelmet. Ezen átverések áldozatai általában társasházban lakó, napközben sokat otthon tartózkodó személyek, akik a legtöbbször csak akkor eszmélnek rá, hogy – nevezzük így – csalás áldozatai lettek, amikor már túl késő.
Bővebben

Utazási szerződések módosítása

2019. december 10.

Az igazán felkészült fogyasztók már ősszel lefoglalták a népszerű adventi vásárokra történő csoportos utazásokat vagy a januári síprogramokat. Szokás szerint ilyen esetekben a foglalást követően nincs más dolgunk, mint hátradőlni várni a jól megérdemelt kikapcsolódást – vagy mégsem?
Bővebben

Orvosi műhiba – Igényérvényesítés lépésről lépésre

2019. október 01.

Orvosi műhiba

Az egészségügy tipikusan azon életterületek közé tartozik, ahol maximális odafigyelés mellett is könnyen adódhatnak szövődmények, keletkezhetnek károk. Sajnos ennek az esélye hatványozódik abban az esetben, ha valamilyen szakmai mulasztás történik.  Tekintsük át az orvosi műhiba igények érvényesítésének fő lépcsőit!

Integrált Jogvédelmi Szolgálata – betegjogi képviselő

Amennyiben az egészségügyi ellátást igénybevevőnek kifogása merül fel,

Bővebben

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
    • Telefon
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

ingatlan, építkezés, építkezési vállalkozó, hiányos szerződés

Esettanulmányok

Egyre több jogász ismeri fel, hogy – akár hosszantartó egyezségi fordulók árán is – nem mindig a pereskedés célravezető a vitás felek között. Így volt ez ügyfelünk esetében is, akinek egy évig tartott, hogy egy építési vállalkozóval kialakult vagyoni vitáját nyugvópontra juttassuk, ám a hosszú és költséges peres eljárást sikeresen elkerültük.A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép