Ügyfelünk visszament a vásárlás helyszínére, és kérte, hogy cseréljék ki az ütőt vagy adják vissza annak a vételárát. A vállalkozás állítása szerint az ütőben keletkezett károk nem megfelelő használat eredményeként keletkeztek, így a terméket nem akarták se kicserélni, se a vételárat visszatéríteni. Ügyfelünk Társaságunkhoz fordult segítségért a helyzet rendezése érdekében. Társaságunk felszólító levelet küldött a vállalkozás részére, melyben felhívtuk a vállalkozás figyelmét arra, hogy kellékszavatossági kötelezettségük körében nekik kell bizonyítaniuk azt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett. Továbbá kértük, hogy állításaik alátámasztására szakértői véleményt csatoljanak. A vállalkozás levelünk hatására úgy döntött, hogy a vételárat visszatéríti Ügyfelünk részére.
Visszacserélné az ajándékot?

Ügyfelünk hokiütőt vásárolt gyermekének a nyáron, születésnapi ajándékként. Az ütő fején körülbelül a harmadik használat után apró repedések jelentek meg, majd a vásárlástól számított hatodik edzés alkalmával annak feje kettétört.