Termékbemutató – vásárlás után hibás ajándék…

Egy nő arca közelről, aki telefonál.

Ügyfelünk, aki előzetesen a Call Centerünkhöz fordult segítségért, az alábbi problémával kereste meg jogi osztályunkat:

Részt vett egy termékbemutatóval egybekötött buszkiránduláson, ahol 70.000 Ft értékben Q10 vitamint vásárolt, melyhez 1 db Memory párnát kapott ajándékba. A párna rendeltetésszerűen 10 cm-es magasságra kell, hogy felfújódjon, azonban Ügyfelünk párnája nem működött funkciójának megfelelően, annak ellenére sem, hogy az átlagosnál melegebb hőmérsékletű helyen tárolták. Ügyfelünk több alkalommal is írásban jelezte minőségi kifogását az eladó felé, de sajnos elutasításba ütközött.Call centerünkben a jogászkolléga gyorsan fedezetet vizsgált, és bekérte az iratokat az Ügyfelünktől. Ennek köszönhetően ügyfelünk teljes körű dokumentációt küldött be, további iratok bekérésére nem volt szükség, csupán a meghatalmazást kértük tőle aláírtan visszapostázni. A meghatalmazás birtokában a vonatkozó jogszabályok beidézésévelfelszólítást küldtünk az eladó felé. Ennek hatására a kárbejelentéstől számított 2 héten belül megérkezett Ügyfelünk otthonába az új és tökéletesen működő gyógypárna.