Társaságunkhoz fordult, első körben pedig peren kívüli felszólító levelet küldtünk az eladónak, melyben arra szólítottuk fel, hogy haladéktalanul küldje vissza a vételárat. Megkeresésünk először nem járt eredménnyel, így közjegyző előtt úgynevezett fizetési meghagyásos eljárást indított Társaságunk. Miután átvette az eladó a meghagyást, nyomban megkereste Társaságunkat, jelezve, hogy hajlandó visszautalni a vételárat, valamint a kellemetlenségek miatt a visszapostázás költségeit is megtéríti, holott arra nem lett volna köteles. Ügyfelünk örömmel fogadta a jó hírt és a mai napig elégedett tagja a DAS-nek.
Nem fizetik vissza a termék vételárát? Mit tehet?

Ügyfelünk interneten vásárolt egy televíziókészüléket. A kiszállítás napján azonban munkahelyéről sajnos elbocsátották. A változás miatt úgy döntött, mégsem engedheti meg magának az új TV-t, így a jogszabályok szerinti 14 napos, indokolási kötelezettség nélküli elállási jogával élt. A TV-t visszaküldte, azonban hiába várta a vételár visszautalását.