A bérlő és a bérbeadó közötti kapcsolat ezt követően teljesen megromlott, kommunikációjuk egymás felé ellenségessé vált. Ügyfelünk nem talált magának megfelelő ingatlant, így attól félt, hogy a márciusi hidegben az utcára kerül. Ekkor fordult hozzánk az ügyfél.
Az ügyfél képviseletében felvettük a kapcsolatot a bérbeadóval, és meglepő módon semmi másra nem volt szükség, mint tisztázni a felek jogait és kötelezettségeit, valamint teret adni mindkét félnek arra, hogy tájékoztassák álláspontjukról a másikat – ami egyébként a szerződésből eredően a felek kötelezettsége is lett volna. Így a bérbeadó további egy hónapig meghosszabbította a szerződést a bérlővel, akinek maradt ideje megfelelő lakást keresni.
Természetesen amellett, hogy Ügyfelünk jogait és érdekeit képviseltük, felhívtuk az ügyfél figyelmét a kötelezettségeire és a másik fél jogaira is. Mindez pedig segített helyreállítani a szerződéses felek közti bizalmat, és a megfelelő kommunikációt.