Pénteki napon vásárolta a terméket, amivel sajnos, probléma is volt, ezért következő héten szerdán visszavitte azt az áruházba. Ott úgy fogadták Ügyfelünket, hogy nem veszik vissza a terméket, hiszen ők szombaton, és vasárnap is dolgoznak, ezért az munkanap. Fogyasztóvédelemtől kértük állásfoglalást a munkanap tekintetében, s ott azt a választ kaptuk, hogy szombat, vasárnap nem munkanap attól, hogy valaki dolgozik azokon a napokon. Az állásfoglalást elküldtük az áruház részére, de válaszukban arra hivatkoztak, hogy jogszabály nem kötelezi őket a pénz visszafizetésére.
Jogszabály valóban nem kötelezi őket, ezért a D.A.S. jogásza felhívta a barkácsáruház ügyfélszolgálatát „vásárlóként" és érdeklődött afelől, hogy mi a menete a hibás termék visszavételének. A válasz – mint Ügyfelünk esetében is – az volt, hogy visszatérítik az árát.
A következő levelünkben megírtuk: a D.A.S. hitelt érdemlően bizonyítani tudja, hogy a vásárlókat úgy tájékoztatja az áruház a mai napig, ahogyan Ügyfelünket is és jelen esetben nem a jogszabály a kérdés, hanem a tisztességtelen magatartása az áruháznak.
Levelünket követő néhány napon belül tájékoztatta a cég ügyfelünket arról, hogy visszakapja termék árát. Ügyfelünk köszönőleveléből: „Ez számomra a következőt jelenti: nem akarunk a D.A.S.-szel újat húzni, menjen Isten hírével".
Kész átverés!
Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.